värme i vecka 28. 27+1

fy vad varmt det är i solen. Man ska inte klaga. Och klart att det är skönare än när det regnar. :) Jag har inte skrivit på  någon dag för att tiden bara har flugit iväg. Ungefär vid den här tiden på dagen så tänker jag att det är skit lång tid kvar och att det inte finns ett jävla skit att göra. Men sen så bara försvinner timmarna och vid 8 på kvällen tänker jag att jag skulle behöva några timmar till. :) 
I förrgår var jag och Pierre hem till mig och hämtade mina kläder. Dom hängde jag upp i garderoben i går. Visste inte att det var så mycket kläder jag hade.



Det ser ganska snyggt ut endå (:

Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag ska skriva. det är så varmt att huvudet bara degar. Vet bara att det är väldigt rörigt i mitt liv nu. Blir ganska förvrirrad av att fixa upp det också.,

Men bebisen bryr sig inte om det e. Den tar det den behöhöver och blir bara större. Jag märker inte så mycket men som jag har sagt tidigare så är det ju svårt för mig att se skillnad som bär på den varje dag.
Nu ska jag nog läsa lite till i bok nr 9 i serien :) det är skitspännande faktiskt. Och till det ska jag ta en bit rabarberkaka som jag och Pierre älskling bakade i går. Vi hade skit kul i köket, han och jag. (: haha


Puss


Kommentarer
Postat av: Emelie såklart

Najs :D prydligt och fint i garderoba. Betydligt finare än i min dock. miss you baby <3

2009-06-25 @ 17:10:41
Postat av: Rebecca

Hahaha, kan då hålla den så där fin också eller? Garderoben? ;)

2009-06-27 @ 09:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0