Orbadis.

Orbaden i dag igen men med Pierres småbröder Robin och Mikael. Det var jätte mysigt. Härligt att se bröderna Inga-lill "leka" i vattnet. Vi kom dit senare än i går. typ vid halv tolv. Solade och badade hur mycket som hellst. Tyckte nästan att vi mest badade, så skönt var det i vattnet !

 
 Såhär brun blir min kära pojkvän efter en dag på stranden. Jag som tyckte jag var brun (:. Men jag måste jämföra med mig själv om jag ska kunna säga att jag är brun. Är verkligen jätte blek annars. Det är inget som stör mig iaf (:.

Är lite trött i dag, ( som vanligt ) så jag vet inte riktigt vad jag ska berätta om. Min pojkvän sover, efter en jobbig dag på stranden. Funderar på att krypa ner och kramas lite med han innan vi trycker i gång en film. Känns som om att det var länge sedan man slappade bara. Dagens siffra är 27+5. Snart har en hel vecka gått igen. På onsdag går vi in i vecka 29 :O.





Saknar min katt Tellan.
Just nu känner jag mig tom. Får se vad som skrivs nästa gång.

Puss (:

Kommentarer
Postat av: linniiiis

gud vad du är fin gumman! :)

och tack för orbaden dagen :D:D:D <3

2009-06-29 @ 21:47:35
Postat av: jättefin bild :D

2009-06-30 @ 00:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0