För lite tid,

Ibland önksar jag att jag hade mer tid. Hah ;p sommarlovet är långt men dagarna går skitfort när man väl sätter igång,.

Imorse gick vi upp ganska tidigt för att vi skulle upp på stan jag och Pierre men när vi kom upp så vela hans syster att han skulle med ut och springa. Så då var det bara att vänta, tur att dom var snabb (: . Väl på stan gick jag och Pierre på guldsmedsaffärer och kollade på förlovningsringar :D:D:D:D. Hittade ett par jätte fina som vi beställde. Har bestämt datum om en månad precis i dag. Är skit glad ((: . Det känns lite mer riktigt nu också. jag vet inte. Sen gick vi vidare. Köpte ett paket TYSKA jordgubbar för att fira liksom. Utanför krokanen träffade vi mickan och sen Linnea. Vi alla satt där ett bra tag medans alla turades om att gå ärenden på banken och shit (:. Wezlan kom han också, Sedan gick vi till picasso och åt. Kände att vi hade lite att handla för när vi redan fixat ringar och så :D:D.


Hade föresten ingen aning om att man hade förlovningsfest och sånt när man förlovade sig. Måste säga att Pierre också är lite efter för han visste inte heller ;D. Blir ett litet kalas om en månad. Här hemma, och hemma hos mig antar jag. Inget speciellt bara något sött. :):)


 Iaf så drog alla åt sitt håll efter maten. Upp till granberg for jag mickan och pierre. Mickan drog dock hem, så jag och pierre fortsatte hem till Honom för att städa. Och för att packa upp alla fina bebiskläder vi fick igår av Pierres systers kompis. En halv sopsäck fylld med BARA pojk kläder. Fanns lite neutralt som vi har plockat ut och lagt i byrålådan. Resten plockar vi fram senare om det blir om pojke och isånnafall när den blir större (:. Känns lite som att det blir en flicka bara för att vi inte har ett enda plagg till henne,. (: Det löser sig endå. Det är liksom inte hela världen, men lite flickigt vill man ju endå ha.


När vi var klar så kom mamma min och hämtade oss. Vi åkte hem till mig för att hämta kläder. Har nu planerat att flytta väldigt snart. Innan vi förlovar oss och hellst innan den 15 juli ( då är jag prick 30 veckor. ) vill ju inte blir för stor innan jag flyttar. Det är ju endå ganska påfrestande och jag som redan har ont i ryggen ibland. Packade iaf klart mina kläder. Tänker liksom att jag kan ta med det jag behöver för natten om jag vill sova hemma. Är iaf oftast här. Så det är här jag behöver kläder. Vi kom hit och satte oss i köket. Pierre ringde sin kära far och berättade allt. Han verkar vara en kul prick,. Själv har jag aldrig träffat honom men det blir väll i höst det med. :). Han satt i evigheter och pratade med lurven sin, sen när han var klar Kom inga- lill på att hon köpt jordgumamr så klockan 24.00 satte vi oss och åt jordgubbar grädde och mjölk :DD: Inte alltid man gör det. Och nu är klockan jätte mycket. Imorgon ska jag packa in alla mina kläder i garderoben. Måste säga att jag absolut inte trodde att det skulle vara så jävla jobbigt att flytta. Inte fysiskt. Näe nu ska jag, mini och Pierre sova. Eller typ kolla på tv eller nå. Sent är det iaf. och jag tänkte inte spendera hela natten här ;) .

Puss

Kommentarer
Postat av: Caroline

Va kul , GRATTIS :D

2009-06-23 @ 09:34:28
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/
Postat av: Ella

Shit va kul! Grattis! :D <3

2009-06-23 @ 10:10:31
URL: http://ellinoranderssson.blogg.se/
Postat av: amanda

åh vad kul, GRATTIS! :D

2009-06-23 @ 11:37:55
Postat av: Rebecca

Grattis lilstrumpan! Vad roligt för er! Men jag måste erkänna, jag hade heller ingen aning att man hade förlovningsfest. Jag trodde det var nått man bara hade om man förlovade sig för att gifta sig inom året.

2009-06-23 @ 18:28:18
Postat av: ebba

Va kul gumman! Hoppas allt går bra med flytten & jag vill se ringen sen ;D (Y) puss love u!

2009-06-23 @ 18:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0