Hemma i sverige igen

Fan jag är verkligen skit trött., kom hem ifrån Stockholm Arlanda klockan 5 i morse. Helt död. Flygresan gick sämre tillbaka. Spydde på väg upp men det gick bra nerför iaf.
När vi kom ut var det skit kallt. Seriöst. Typ 5 grader. Eller ja jag vet inte Linnea sa att det var 1 minus.
Men kallt var det iaf. Jag hade bara knäshorts tshirt och kofta. Tänkte liksom att det inte kunde vara så rysligt kallt men det var det. Uffa,. Och inte nog med det så fick vi stå och vänta på att bussen till bilen slulle komma också.
Det tog ett tag. sen var bilen skit kall. Somnade lite iaf. Sen vaknade jag vid 10 efter 5 timmars sömn.
Lite fattigt men det gick endå.
Var så jäkla hungrig så jag kunde inte somna om. Gjorde något av det som fanns hemma. Typ 2 mackor te och varma koppen :) det är så när man är borta ett tag. Sen ringde jag till Älskling. (pratade med han direkt när jag kom av planet med. Han är så söt som ringer) .
Pratade lite med han sen gjorde jag mig klar för dagen. Startade datan :). Han kom och vi pratade och kramades lite.
Har saknat honom son bara den. Så att han kom var verkligen uppskattat.
Visade lite av vad jag köpt och fått. Också min henna tatuering. Visar bild på det i morgon .
Har inte knäppt så mycket bilder. Eftersom jag inte har någon kamera. Bara mobilkameran. Som duger till vardags. :). Sen kom Linnea och Kristian.
Bakisfolket. Det var kul och när dom drog kom Emelie.
Efter ett tag kollade vi på Jerry Springer. Där var det en kille som skulle berätta för sin flickvän att han tände på fiskar. Helt sjukt. Alltså att han slängde av sig kläderna och visade att han på kroppen hade tejpat fasst en massa död fisk. BLÄÄÄ.
Åt grillat hos mig. Sen åkte vi hit. Nu ska jag kolla på Filmen på 4 :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hahaha, det där med fiskarna såg jag också igår. Fy för att upptäcka att pojkvännen tänder på döda slibbiga fiskar :P Nej tack!



Kul att ni är hemma igen, men mindre roligt att vädret inte är lika härlig den här helgen som förra, då var det toppenväder.

2009-06-07 @ 08:50:38
Postat av: Emelie

Haha, det var roligt med fiskarna xD

2009-06-13 @ 21:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0