Trött

Blir en liten kortis till inlägg just nu. Är så jäkla aptrött. och fryser det gör jag med. Det var jätte kallt att kolla på alla lyckliga studenter idag. Nästa år är det min tur om jag har tur :D. Idag var en kort dag. marie psykologiläraren bjöd på kladdkaka grädde glass och saft sen slutade vi (: Gick då först på max och åt, med Hanna Petra Ellinor Wezlan och Emelie. Mycket mysigt :). Sen drog jag Wezlan Emelie och Ellinor på dollar och kollade. Sedan vidare till staden. Där hittade vi en massa rea grejjer på Lindex. Mycket söta bebiskläder för jättebilligt pris. Kollade också på underkläder (: funderar på att gå dit och köpa för att jag behöver och för att det är billigt nu. Runt 2 kollade vi på studenterna, i pissregnet. Blev blöt och kall, är fortfarande inte varm för den delen. Orkade inte vara kvar nå länge så jag åkte med Wezlan och Mickan till rehn. Sen har jag bara varit hemma. Ska lägga mig i sängen och läsa och kolla lite på tv tror jag. : )

Magen växer. Och det känns för första gången. Den trycker mot mitt snea revben och den trycker mellan revbenen också. Fightas om platsen. Min kropp loosar. Det är lite obekvämt. Alltså det är inte bebisen som trycker utan livmodern som växer. ;p.

Dagens plus är mina betyg som aldrig har varit bättre : D fick dom idag och jag är stolt :).

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad skönt att du är nöjd med betygen :) den känslan är oslagbar och jag måste medge att du fightats mkt och kämpat så du är värd kanonbetyg! älskar dig =)

2009-06-13 @ 11:02:10
Postat av: Anonym

vad skönt att du är nöjd med betygen :) den känslan är oslagbar och jag måste medge att du fightats mkt och kämpat så du är värd kanonbetyg! älskar dig =)

2009-06-13 @ 11:03:56
Postat av: linnea

var ja som skrev ovan xD

2009-06-13 @ 11:18:03
Postat av: Emelie

Woho, saknas daj, :)

2009-06-13 @ 21:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0