Torsdagslyx

Nu sitter jag här igen. Tänkte uppdatera nu när jag har lite att skriva om.
Idag trodde jag seriöst att jag skulle behöva dö av tristess. Men inte då, nästan direkt efter att jag skrev det förra inlägget så drog min älskade pierre och jobbade lite. Det var helt oväntat så jag hade inte hunnit bestämma något annat. Då satte jag mig och läste lite och kollade runt på internet. Sen gick jag ner och la mig. Kände att jag bara vela sova bort allt i hop.

Det finns liksom inte mer att göra bara för att det är bra väder ute., men efter en stund så kom Inga-lill ner och frågade om jag vela följa med ut och åka lite och kolla lite i affärer. Jag gillar att vara ute och åka och att kolla i affärer. Så vi drog till Karlsson och köpte skruvar sen till dollar där vi köpte choklad, dricka och glass. Är alltid sugen på dricka . JÄMT. :) det är bara så jävla gott. Efter det åkte vi till elgiganten, där hittade Inga-lill kyl och frys som hon köpte. Mycket bättre med en stor kyl och frys separat. Då får man plats med mer . :):) Vi åkte därefter till lidl och köpte kyckling och sista stoppet blev på pream där hon skulle ha cig. Pierre hade precis kommit hem när vi körde in på gården. Vi lagade mat och sen så var klockan typ 19.


Då satte jag mig här lite innan jag gick ner och la hårinpackning. Kände att jag var Håret behövde det verkligen!. När jag kom upp skulle unga mödrar precis börja. Det är ett bra program. Dock är den danska veritionen bättre. Jag undrar jag om det blir ett svenskt sen. :) Målade naglarna lite också. För att känns mig lite fräsh. Det blev lite torsdagslyx helt enkelt.


Nu har älskling dragit igen. Madde hans syster kom och vela ha hjälp med någon vagn så han åkte. Väntar nu på att han ska komma hem igen. Jag trivs som fisken i vattnet med honom, känns tomt när han inte är i närheten..

Sen måste jag bara berätta att våran lilla bebis har en fot som är 5 cm lång. Det är ju skit mycket :DD. Och att den väger 1 kilo typ och är 35 cm lång. Det är sjukt när man tänker. Att det bara är 12 veckor kvar och 6 dagar kvar. Det är inte alls lång tid. Men om 12 veckor är sommaren slut också. Det är det som är knäppt. Sommaren har precis kommit och så är den slut så snart. Och om jag känner den svenska sommaren rätt så slutar det vara varmt ett bra tag innan 12 veckor. Och då börjar det långa mörka delen av året ;o. Njuta av stunden är vad jag tänker göra.

Imorgon drar jag och Pierre ut till segersta tidigt tidigt till Pierres syster. Han ska hjälpa hennes man Johan att lägga tak. Själv ska jag väll bara sola eller nå.

Nu måste jag skölja ur min hårinpackning :) och kolla på Tv kanske innan det blir till att sova. På återseende.
(lägger upp en magbild imorgon. Det sägs att den har växt ;) )
Puss


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vi har inte sett skymten utav nån magbild än ;)

2009-06-27 @ 09:43:34
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0