Sol och bad

sitter lite h'r vid datan igen. Hade hoppats att pierre var inne, men det var han ju inte. Eller han var upptagen den snorren (: "lskar dig. Har bara solat och badat idag. 38 grader tydligen. Tyckte jag ocks[ att det br'nde lite. Ig[r gl'mde jag sm;rja ena h;ften s[ den 'r kanon r;d. Sen idag solade jag den andra. Gick mycket b'ttre (: Solskyddsfaktor 30 is the shit. Ryggen svider inte alls lika nu e. Har t'ckt ;ver den n'r jag solat hela dagarna. Hoppas det sysn att jag f[tt lite f'rg. (: Det 'r s[ j'kla sv[rt att sola n'r man 'r gravid h;h;. Kan ju liksom inte ligga p] mage i stolarna. Och sanden 'r f;r varm att ligga i. F[r ligga p[ sidan och sola en sida i taget. "r blekare p[ baksida l[r och rumpa. Jobbar verkligen h[rt f;r att f[ b'rnna dr. Poolen uppskattas s[ man kan sk;lja av sig. Saknar fortfarande alla hemma. Mina 'lsklingar.

Medelande till Piere: Din lurk, du skulle ju vara inne s[ jag kunde skriva med dig. Klockan 'r ju bara halv 9 hemma (: Ligger en timme efter tror jag det blir h'r. allts[ halv 10.

Har bara shoppat en svampbob l'\'derbyxa tr;ja (: skit snygg.
I morgon g[r jag in i vecka 25. Tiden sprger iv'g. Den har verkligen blivit livligare och mer h[rd h'nt. Hela magen r;r sig n'r den lille 'r vaken (: kul att kolla p[ p[ stranden medans man l'ser. Kommer hem p[ l;rdag morgon mycket tidigt. Inte l[ngt kvar. "lskar dig pierre och snart ses vi alla s;ta . Pierre jag loggar nog i morgon klockan 8 svensk tid. Logga in d[ din mupp <3 (:P ja han 'r ju mitt allt. och att [ka 'r ju som att l'mna en del av sig sj'lv hemma.) 
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är den sötaste flickvännen som finns tror jag ! :) Saknar dig! :) <3

2009-06-02 @ 21:29:42
Postat av: Pierreeeeeee

***

2009-06-02 @ 21:30:30
Postat av: Du saknas. Fan skittomt i skolan <3 ring mig när du är vaken imöra.

2009-06-05 @ 10:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0