Sista kv'llen i cypern.

Sista kv'llen i cypern. Sitter h'r och t'nkte snacka lite med pierre men han 'r seg (: har bara 10 min idag. Har gjort ungef'r samma idag med. Chillat vid havet solat och badat. Blir lite sne p[ mig sj'lv ibland. Gl;mmer att sm;rja vissa delar. "r slarvig med att sm;rja s[ jag br'nner dryga delar av kroppen. Som sidan av foten. Kn'vecket och s[nt (: Har a\k;pt en handduk. eller jag fick den av mamma. Sen har jag inte shoppat s[ mycket mer. T"nkte f;rl'nga naglarna. Men jag orkar inte forts'tta g;ra det i sverige sen. I morgon kv'll [ker jag hem till sverige igen. H;rde att det var 5 grader eller n[ heller. Det suger ju n'r det har varit minst 30 h'r varje dag. Kommer ju att frysa. Saknar min pierre och alla s;ta v'nner. Vi ses kanske i helgen folks (: . Annars ses vi i skolan .
"r i vecka 25 . skriver mer n'r jag kommer hem typ p[ l'rdag n'r jag 'r vaken. Imorgon blir det sista bad i havet och att packa lite. Snabb sol ocks[ (:
Puss


Kommentarer
Postat av: Lydia

Hejsan!

Hittade din blogg via ellas, som jag hittade via familjeliv:-)

Är du också Edsbybo? Grattis till graviditeten. Själv har jag två barn, den minsta är snart 9 månader.

2009-06-06 @ 15:48:39
URL: http://familjenaxelsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0