Lång dag. (:

Shit vad jag känner mig slapp nu, är så jävla trött så jag vet inte. Klev upp vid 10 som vanligt. Fortsatte med trädgårdsarbetet som jag och älskling började på igår. Vi hjälpte hans granne också för en slant (: det blir en bra hjälp på vägen med tanke på våra framtids planer :D:D Blir alldeles happy när jag tänker på det. Men än så länge är det lite hemligt. :) .Jaa trädgårdsarbetet bestod av att klippa gräs och häckar. Jag har aldrig förr trott att det har varit mycket arbete med att göra sånt men att göra 2 gårdar på två dagar är fan skit jobbigt .

Så nästa gång någon säger till mig att dom har gjrot det. Så förstår jag att det är ett skit göra (:. Iaf så kom wezlan och gjorde oss sällskap medans vi jobbade klart det sista.
Blev kanske klar runt 2. Han hjälpte till att häva i löven i påsen.
Eh ja då började vi spela lite guitarr hero , vilket jag inte gjort på skit länge. Dom fortsatte medans jag tvättade håret och gjorde mig klar för dagen. Runt 4 när vi spelat lite mer och jag hade låtit mitt hår torka lite drog vi hem till mig för att hämta lite pengar.
 
Ringde ebba så hon och hampus följde med oss och Åt på picasso. :) det var faktiskt gott. Emelie kom efter ett tag och berättade att hon klarade skrivningen . Grattis till henne. Sedan åkte vi hem till Pierre igen. Emelie kom lite senare efter att ha inhandlat lite chokladpudding och grädde. Typ sen har vi bara umgåtts. Jag Emelie Wezlan och Pierre, spelat guitarr hero och haft det trevligt hela kvällen. Skulle ha åkt till mickan i kväll men ingen fattade att mickan hade kommit hem när wezlan frågade om vi skulle åka dit ;p vi trodde att hon fortfarande var påväg hem. Sen 2 timmar senare kom vi på det. Och då var klockan mycket. Nu är klockan skit mycket,. den är 20 över 11 men det känns som om att den är typ 3 eller nå.

I morgon är det midsommar också, jag har tjatat hur länge som hellst på min familj att vi ska till stugan. Nu när vi ska dit så får inte pierre följa med och det suger. Vill ju kramas med honom så att jag har något att göra. :O Får se. har inte bestämmt mig om jag ska följa med längre bara för det.

26 fulla veckor i dag. I morgon är jag 1 dag inne på vecka 27 (:
Inga bristningar än. Haha. Näe men jag mår skit bra faktiskt. Finns dom som har det sjukt mycket värre.  
Och så finns det sånna som överdriver mycket också. :) Satt och pratade i dag med sällskapet och då kom dom snarare än jag fram till att jag antagligen får ont i ryggen när jag slappnar av.
Alltså när jag sover och bara då, på dagarna känner jag inte av något. Eller jag är lite stel men jag inte liksom inte ont. När jag vaknar på morgonen är jag stel som en pinne. Annars är det bara bra (:

Skriver mer i morgon. För nu ska jag äntligen kolla klart på filmen som jag och Pierre började kolla på i går imorse. Good will hunting. Den är skit bra. Godnatt alla och tack för alla roliga kommentarer. (: Det blir roligare att skriva när folk svarar.

Föresten kan någon något om att fixa med bloggdesign
? (: Jag är för trött och har oftast för seg data för att orka fixa något iaf just nu.  

PUSS

Kommentarer
Postat av: Ella

Nu vill jag se din mage igen, var ett tag sen nu.

Om du vill kan jag ju be Tobbe fixa den lite, om han orkar :p Haha. Kram <3

2009-06-17 @ 23:56:14
URL: http://ellinoranderssson.blogg.se/
Postat av: Caroline

Skönt att du har sluppit bristningarna , jag är i vecka 25 men har inga på magen lr nå men hela skinkorna :o .

2009-06-18 @ 12:51:30
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/
Postat av: Pernilla

tack så mycket :D

Och grattis själv :)

Lite faktiskt, men det är en nervositet som gör det hela så mycket mer spännande!

Hur är det själv inför förlossningen? :)



Jag har inte heller mycket bristningar och jag är i vecka 35 :) Har framme vid naveln (p.g.a piercingen)

och nu börjar jag få lite lite på höger sida :)

Kram

2009-06-18 @ 16:19:26
URL: http://korkbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0