14/6 Idag & Igår

Jag suger på att uppdatera när jag är med pierre känner jag ;p han gör mig upptagen (: sen gillar jag inte att sitta och skriva på laptoppar heller : ) Idag är det precis 100 dagar kvar tills Bebisen kommer. Vi längtar. Har gått 180 dagar precis :) ja jag börjar väll med att skriva om


IDAG: ja jag och pierre har faktiskt bara tagit det lugnt. Chillat, sovit länge och slappat. Vi klev upp typ halv 12. Jag vaknade typ 10 men l¨g kvar :) utan att hungra ihjäl.
Vi gick upp, jag kokade mannagrynsgröt åt mig och Robin och Pierre gjorde äggröra. :) . När vi ätit klart gick vi och kollade på tv ett tag.
Pierre gick och grillade och så medans jag kollade lite här. Det blev grillat idag trots vädret. Inget väder ska få bestämma hur vi vill ha våran sommar ;D.
Efter maten satte vi oss och målade, pratade en massa och så. Typ vid 8 halv 9 ringde Inga-lill och frågade om vi vela hämta grejjer hos mig.
Så vi åkte och hämtade min hallonsoda ( det är så jäkla gott ) lite ananas och typ kläder och smink jag hade glömt. Jag och pierre sitter fortfarande och målar. Sötisen är fortfarande inne. : ) han är skit duktig.

IGÅR: Vi klev upp skit tidigt. Jag var aptrött eftersom jag var vaken till typ 1 halv 2 kvällen innan ( Pierre jobbade som barnvakt och jag kollade på film med Underbara och saknade vänner. ) 
Iaf så klev vi upp typ 20 över 9 och när jag tänker efter är det ju inte tidigt igentligen ;D. Iaf så gjorde vi oss klara för att åka till gävle. Det var jag Inga-lill Pierre hans syster Veronika Robin och Mikael.
Dom trodde inte att Pierre vela med ¨så det blev skit trångt i baksätet. 4 pers till gävle. Fy och usha vad det sög innan vi fixat hur vi skulle sitta och så . När vi kom fram till gävle gick vi på Ikea.
Jag och Pierre blev hur sugen som hellst när man såg allt fint där. Ska försöka fixa en massa pengar och åka dit snart igen för att shoppa saker som kommer att behövas till Bebisen.
Ska bli så jävla kul. Jag som älskar att shoppa och att inreda. Pyssla. :). Sen gick vi alla runt på affärer. Jag hittade en fin tröja och en penkjol för billiga pengar. Dock var jag tvungen att låna av veronika för att mina euro inte funkade. Det sög. Men ja, inte hela världen. Är såå nöjd med mitt inköp.
Riktigt bra humör blir jag på när jag ser dom ;D. Synd att det är för tråkigt blött och kallt ute för att man ska kunna använda dom. Vi alla kom hem ifrån Gävle typ 6. Då gjorde vi taccos och det var skit gott. Slappade bara efter maten. Och senare typ vid 9 gick jag och älskling och tog ett lååångt bad i deras lyx kar :D. Var så trött efteråt att jag somnade framför tv:n i sängen.
      
Här är skorna jag kollade på. Jag blev kär <3 ):


Tråkigt, tror jag börjar få ont i ryggen när jag sover. Hoppas det inte blir så i natt igen. För i morse vaknade jag och var skit stel och hade ont. Kan inte ligga som jag vill längre så jag kör på högersidan.
Hoppas på att få en skön natt i natt så jag blir utvilad.
Idag är jag 25+4 Det går fort det här. Och det känns fortfarande så overkligt att det är en bebis som skulle ha bra chanser att överleva och bli friskt nu ( Om jag har läst rätt ) men det skulle iaf kunna överleva nu om det föddes.
Det skulle inte räknas som missfall om det föddes nu. Overkligt ;p.
Jag och pierre ska kolla på lite bebiskläder och smågrejjer som den behöver. Men det är bra att man får en massa. Eftersom dom växer ur det så fort (:.


Den övre bilder är från Gävle i går. 25+3


Vi jämförde lite :) Jag är så mycket kortare än han är nu också. Ser skit liten ut. Pierre är så söt. Försökte bli stor som jag och puuuutade :) Denna bild är från i dag.

Kommentarer
Postat av: mickan <33

du är så söt gumman. är glad för eran skull och att allt verkar lösa sig nu. älskar er alla tre :') <3

2009-06-15 @ 09:31:25
Postat av: Caroline

Vilken söt mage :) , jag ser så tjock ut bara me min :o

2009-06-15 @ 11:24:33
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/
Postat av: Ella

mysmagen!! Måste ses snart! :) <3

2009-06-15 @ 22:26:32
URL: http://ellinoranderssson.blogg.se/
Postat av: Pernilla

2009-06-16 @ 17:54:07
Postat av: Anonym

2009-06-16 @ 17:54:18
Postat av: Pernilla

Förlåt för två tomma kommentarer!

Det jag försökte säga var: skit snygga skor och grattis till söt magen :)

2009-06-16 @ 17:55:13
URL: http://[email protected]
Postat av: Kicki :):)

Hej Nathalie!

Vad fin mage du har, komnmer bli en söt liten bebis det där :)

Min kusin fick nyligen tvillingar, hon var då endast i vecka 24 ungefär :) Småttingarna vägde bara 400 och 300 gram, tyvär så klarade sig inte den minsta Tove men den andra som heter kajsa är ungefär 15 veckor nu och väger ca 2000 gram och mår jättebra! :)

2009-06-18 @ 17:21:07
Postat av: SLASKFITTAN

FYFITTA. DÄ VA NAJS...... NOT fyfan

2009-06-26 @ 00:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0