En dag på orbaden.

Ja som rubriken avslöjar så var jag på orbaden i dag med Pierre hans syster Rebecka, Patrik, Linnea och Mickan. Linnes kille och hans kompis kom lite senare (: Var jätte härligt väder sådär i solen.

Vi klev upp klockan 20 över 7 i morse. Pierre tyckte han hörde att vi skulle åka klockan 8. Vi ringde vid 8 då dom inte hade kommit, då sa dom att dom att dom hade sagt 8-9 tiden. Dom kom en stund senare då jag hade somnat på soffan. Men innan vi kunde åka till orbaden var Pierre älskling tvungen att hjälpa till att sätta upp en hylla i Robins rum. Vi kom till Orbaden klockan halv 10 ungefär. Då var det typ 3 st på stranden (:. och skit kallt i vattnet. Det kom såklart mer folk under dagen.

Patrik och Rebecca var snäll och tog med fika åt oss. Dom är snäll dom som tänker på oss. (:.
Linnea och Mickan kom ett tag senare eftersom dom åkte bussen från bollnäs., sen vet jag inte vad man ska säga om en dag på stranden. Vi solade, badade, åt lite fika och pratade. Sånt som man gör. Åkte hem det gjorde vi runt 4 tiden kanske. Mickan drog vid två och Linnea stannade kvar med sin pojkvän. Älskling brände sig på axeln skit mycket så i morgon måste han smörja sig och täcka över den annars ramlar den säkert av. När vi kom hem märkte vi hur jävla slut vi var i hela kroppen. Helt utslagna.

Och på det så skulle vi vara barnvakt åt Inga-lills kompis son på några år. Tror han är 5. SOm tur var, så var han lugn och det var inte så länge. När David, hans bror hade hämtat honom gick vi ner och la oss och sov. Haha ;p. Klev upp vid 8 då Pierres mobil ringde. Sen lagade dom mat och ¨så. Taccos :).
Precis nu innan jag satte mig här, så hade vi precis kommit ur duchen. Skrubbat bort lite strandfeeling från kroppen och gjort sig fräsh för att i morgon bli lika strandig igen. Men brun blev bi iaf. Och vilket trevligt sällskap!

Måste bara nämna att jag och Pierre lagade skit god mat i förrgår. Mormors kycklinggryta. Den är bara skit god. Det tog dock 2 och en halv timme att göra den. Kanske inte bästa tillfället att göra just den maten när man har varit och jobbat en hel dag och är as hungrig. Pierre jobbade men Johan jag var barnvakt åt zidd och läste. Ganska chill. :)
                                                      
Här är taktegel rännan dom byggde (: kom på att dom hade fått söta kattungar också.

Imorgon blir det Orbadis igen. Fasst med annat sällskap. Imorgon ska vi dit med Robin och Mikael, Pierres småbröder. Så det blir nog kul. Men vi måste smörja oss noga om det ska bli så varmt som det sägs., annars kommer min hud att dö :O. Pierres också. 



Det är såhär man inte ska sola. ;) Fasst det är bara på en axel och lite knän han är röd.



Min mage, i vecka 28. 27+3. Alltså i går. Det känns, och syns att bebisen har växt eftersom min mage är större. :) Ser bara att jag har blivit större när jag jämför bilder. Haha. Här är iaf bilden, det var längesen jag lade upp en sist om jag har för mig rätt. Men det är så mycket som händer på en dag så jag hinner inte.



Tack så mycket för alla FINA komentarer. Det värmer verkligen att ni bryr. <3 :')


Puss


Kommentarer
Postat av: Pernilla

GUD SÅ SÖT MAGE :D



Och tack så mycket :)

Kram

2009-06-29 @ 01:38:48
URL: http://korkbarn.blogg.se/
Postat av: Caroline

Tänk om min oxå kunde va så liten :p , min är bara ivägen nu känns de som & värre blir det ju haha :P

2009-06-29 @ 09:04:01
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/
Postat av: mömmälä

åh. najs trosor :D

2009-06-29 @ 14:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0