4 dagar kvar!

Ursäkta för kass uppdatering. Men jag har varit helt slut. Kommer väll tillbaka sen jag var utomland. För jag skulle kunna sova HELA dagarna utan problem.
Nejj usha. Igår kan jag ju börja med att berätta lite fort om. Var och pratade med min lärare på morgonen om i höst och allt verkade gå fint och så. Slappt i skolan så det hände inte så mycket mer tills det att vi slutade klockan typ halv 1 eller nå,.
Då drog jag och wezlan iväg för att komma hårfärg åt mig och han skulle köpa frukt . Sen gick vi på stan och där träffade vi linnea som haka på. Och sen närmare besöket kom pierre. :) Mickan pratade vi lite med också : ) .
Var på familjecentret igår och pratade. Där jag blev mätt och vägd. Magmåttet låg på 24 och jag hade gått upp ungefär 2 kilo. Men det är fortfarande inte över strecket av vad jag brkar väga : ) jag är Happy.
Sen så fick vi lyssna på hjärthjuden.
Bebisen verkar aldrig vilja vli avlyssnad för varje gång vi ska ha lyssnat så ligger den konstigt så att det inte går att höra så bra ;p.  fick också lite papper som jag skulle ha med till frankrike. Bokade in nästa möte som blir den 6 eller 7 Juli (: då är jag stor.,
Tråkigt nog så har jag dubbelbokat den dagen. För jag kommer hem från rfankrike just den dagen om jag åker alltså. Så jag måste ringa och ändra.
Eftersom jag inte köpte någon hårfärg när jag var med wezlan så gjorde jag och Pierre det på väg upp till Granberg. Ingalill färgade på mig. Så nu är det sådär härligt gult igen.
Tur att jag inte är klar.
Blir till att färga en till gång i dag eller på typ onsdag. Var med honom igår tills jag åkte hem och var med Emelie lite. Somnade typ vid 1 för att jag pratade med pierre lite innan jag skulle sova ;D.
Idag så blir det klassmys dag i Ninas stuga. Hoppas det blir kul (: men jag kommer att vara slö känns det som.Efteråt ska jag nog upp till Pierre och senare ikväll blir det DESPERATE HOUSEWIFES mys med tjejerna :D:D. Blir nog hos pierre ikväll tror jag. Vad som mer händer under dagen vet jag inte än.

tiden går så läskigt fort nu. Idag är jag 24+6. Vecka 25 alltså. Det är inte långt kvar nu.Går in på vecka 26 imorgon. Såhär ligger det iaf till.


Uträkning utgår från dagens datum: Tis 9 jun 2009.
Din graviditet startade Ons 17 dec 2008.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Ons 31 dec 2008 (ägglossningen).
Du är på dag 175 av 280. (62,5%).
Du är i vecka 25.
Du har gått 24 fulla veckor och 6 fulla dagar (v24+6).
Du är i 6:e kalendermånaden.
Du är i 7:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Tis 22 sep 2009
Du har 105 dagar kvar till beräknad förlossning.

Kommer bild från vecka och 25 ( 24+6 ) (:



Bilderna jag själv knäpper blir så dåliga :O Fortfarande liten och händig mage (: Nu ska jag chilla i sängen innan jag måste göra mig klar på riktigt. Puss! 

Kommentarer
Postat av: linnea

mysmagen :D <3

jag längtar tills ikv, love :) <3

2009-06-09 @ 09:16:27
Postat av: Erika

Vi har samma BF dag :)

2009-06-18 @ 09:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0