25 fulla veckor

Vad kan jag säga om i dag. Jo jag skoldagen var typ ingen idag. Var dit och kollade vad jag ahde för betyg i Svenska engelska och religion. Sen lämnade jag lite böcker.
Pierre älskling följde med. Satt och väntade på skolan innan vi skulle till kuratorn på Familjdecentret. Kändes så bra att prata med någon annan :) Jag och Pierre var där tillsammans och det var INTE för att vårat förhållande krånglar. När vi var klar åkte vi hem till Pierre.
Då var också Linnea och wezlan med. DÄr satt vi och pratade ett tag innan vi åkte ner på stan och Linnis och Wezlan. Där vi mötte Mickis : ) Träffade också på Amanda och hennes kille tror jag, plus tillskottet. Dom såg så lyckliga ut och bebisen ´var så söt :).
Fick skjuts hem av Wezlan. Kom hem och hann bara kolla lite i tidningen innan Pierre och hans syster hämtade upp mig. När vi kom till Pierre igen färgade han mitt hår. Kände att jag vela testa något nytt denna gång. Så istället för skandinavisk blond blev det extra ljus ask blond (: är mycket nöjd över resultatet. Men jag hatar att håret blir så frissigt efteråt .Hann inte göra så mycket mer.
Mamma kom nyss och hämtade mig och nu sitter jag här. Om jag orkar ska jag platta håret, men det lutar nog åt att sova direkt. Imorgon blir det att fika i skolan sen funderar jag på att kolla på studenterna.
Blev ett litet odetaljerat inlägg i dag eftersom jag är skit trött ( ovanligt ) väldigt snorig och ja typ det.

BTW satt jag och pierre och pratade lite idag. Försökte komma på vad jag hade för typiska gravid symptom. Ex humörsvängningar och konstiga matvanor. Men vi kom fram till att jag inte har nå sånt speciellt,. Som sagt, inga extrema humörsvängningar. Lite men inte alls mycket.
Jag gillar inte att äta något mer annorlunda än innan. Sen eh ja vad brukar man råka ut för? Näe sen har jag ingen speciell viktuppgång heller.väger bara liiite mer än vad jag brukade göra ibland.
När jag inte var gravid. Men sen kom jag på att jag läste att man kan bli snorig/täppt i näsan. Och det har jag tydligen råkat ut för. men jag svettas då inte mer. Snarare mindre.
Och luktfritt :) för informationens skull ;)
Lite svullen i fötterna har jag blivit också men bara en gång än så länge. Men antagligen bara för att jag säger allt det här och yttrar mig om en lugn och inte allt för krävande graviditet så kommer det säkert bli ett rent helvete om någon vecka. Det är så typiskt min tur ;p.
Är också glad för att jag än så länge inte fått bristningar. Fåfänga Mhm, men endå (: jag är ingen mamma fören barnet har kommit ut. Tills dess är jag samma tjej som innan. Med lite andra tankar och lite andra värderingar ( till viss del då, ) Men jag längtar, alltså till bebisen inte till bristningar :)
Kommer inte på det jag tänkte skriva. Om jag kommer på det i morgon bitti skriver jag upp det.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0