Vecka 32. 31 fulla veckor!

Nu har jag tråkigt igen, eller ja. Jo det har jag föresten. Pierre jobbar med köket och det suger :o. Det betyder ju att jag inte har något att göra.

Var iaf till Familjecenter i dag och kollade. Det såg väll ganska bra ut iaf. Hade gått ner ett halvt kilo och blodvärdet låg på 101 så det var ju mindre bra. Men blodsockret såg bra ut och så :)) Magen mätte 29 om jag minns rätt.
Och bebisen hade fixerat sig så nu är det klart ;D.

Efter besöket följde jag med Inga-lill runt i bollnäs och köpte delar till köket. Och en ny dammsugare. Kom tillbaka hit och åt köttbullar. Ikväll hoppas jag på att Pirris har lust/tid/ork att rensa barnkläder med mig. Vill få bort den fula lådan från golvet någongång lix. Den är jätteivägen. Ikväll är också min sista kväll som "fri" haha ;D för i morgon är jag förlovad med Pierrebaby. Längtar verkligen tills i morgon !

Nu ska jag städa lite för att fördriva lite tid. Kanske måla tånaglarna? (: kan bli fint. Passar nog på att knäppa bilder med. För det blir nog ett kvällsinlägg i dag.


PUSS sålänge

Kommentarer
Postat av: Caroline - Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Ja knäpp lite bilder nu :)

2009-07-22 @ 21:15:48
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0