Vaaaaarmt

jag då, jag måste ju vara världens smartaste. Ställer mig och gör mannagrynsgröt när det är skit varmt ute. Jag säger bara aldrig mer! :O Först när jag stod och lagade gröten. Så var det skit varmt och det blev inte direkt svalare när man skulle äta gröten. FY. Var tvungen att kyla av mig efteråt. Klev upp ganska sent i dag. Tyckte jag förtjänade en sovmorgon då jag har klivit upp tidigt typ hela sommarlovet. (: Måste också gratulera min lillstumpa till KÖRKORTET idag .
GRATTIS till henne ! :D:D:D


Nu sitter jag bara här, jag och Pierre håller på att fylla i en " mitt första år som mamma och pappa " bok. Kan inte fylla i allt än men faktiskt ganska mycket. Det kan vara kul att kolla i sen för barnet. Fick boken av min Stora syster Rebecca i påskas ;p. Bild på den kommer efter att jag och Pierre har varit och firat mina farbröder Mats och Marcus. Dom blir 29. Så grattis till dom.

 


Idag är det precis 28 fulla veckor. (:

Nu ska jag sminka mig och göra mig klar innan vi ska till mina farbröder. Pierre tycker det ska bli jätte kul!

Puss


Kommentarer
Postat av: Emelie

Naw... tack hjärtat <3<3<3

2009-07-05 @ 17:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0