Kör en till Igår&Idag,.

Måste ta mina dagar lite fort här så att ni orkar läsa.

Igår vad jag och Pierre i segersta hos ¨Madde och Johan.  Jag och madde hade beautyday då vi satte in löshår på varandra och färgade håret. (: Det blev bra. Pierre Johan och Johans pappa höll på att byta tak hela dagen. När vi kom hem hade vi inte ett skit att göra så vi åkte hem till mig och sov. Kändes väldigt konstigt eftersom det var ett tag sen sist.
Alla andra glada var på björn rosenström. Vi drog inte dit, kändes inte så lämpligt att stå i kö i hundra år för att komma in och då vara tvungen att stå längst bak för att inte bli puttad och knuffad av allt fullt folk. No offence mot dom men det var lugnast att stannan hemma. Kollade på en bra film på tv iaf. Sen la vi oss, jag sov skit dåligt, riktigt uselt. Vaknade klarvaken flera gången och gick på toa. Pierre tog mycket täcke och höll på att knuffa ner mig i springan mellan sängen och väggen. Han är söt och jag gillar han endå (:.


Imorse ringde Johan och väckte oss vid 09.40 och sa att hans Pappa skulle komma och hämta oss vilken minut som hellst. Vi skyndade på oss kläderna och jag bredde några mackor innan vi gick ut. Det blev verkligen jätte stressig, pojkarna satte igång direkt när vi kom till segersta. Pierre var glad för idag hade också han en hammare att hamra med. :) Fick låna den av mamma. Fick en sjal av henne innan vi åkte också. Precis den jag kollat på förr. ^^ Jätte snällt.
Jag och madde pysslade på under dagen. Och plötsligt så var klockan efter 7 typ. Då åkte vi hem till Pierre och duchade efter en ansträngande och samtidigt avslappande dag. Därefter gjorde vi lite mat, Emelie och Wezlan hälsade på en sväng dom också. Resten av kvällen har vi bara tillbringat vid Tv:n. 


Imorgon ska jag och Pierre till barnmorskan. Har inte varit där på 5 veckor om jag minns rätt. Får se vad hon säger (: Ska bli mysigt. Hoppas bara att vi minns rätt tid annars känns det ju tråkigt. Min familj åkte också till stugan i morgon. Tråkigt att jag inte ska med. Riktigt tråkigt eftersom jag gillar att vara i stugan.


Nu ska jag och min fästman sova lite. Jag ska trycka bort köttet från mitt innåtstickande revben så att det inte ger mig dryg värk. (: 28+4 idag.Skriver om besöket imorgon ;D


Puss

Kommentarer
Postat av: Caroline

sv: Det kan vi göra :p , så slipper jag att dom läcker oxå :D

2009-07-06 @ 14:20:53
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0