En tisdag

Måste säga att jag är helt slut i kroppen. Det känns som om att jag har tränat mig helt bedövad. Fasst inte lika mycket.
Idag klev vi upp, Pierre fortsatte hjälpa thomo med köket. Jag låg kvar en stund. Tills typ 11 kanske då pierre springer ner och säger att han ska ner på stan och byta storlek på förlovningsringen. Jag vela ju också följa med. ( Mest för att bara göra något. ) så jag klädde bara på mig och vi åkte. Det gick fort att fixa ringen så vi fick sitta och vänta hur länge som hellst på Inga-lill. Kände att det inte alls var bra för mig. Kände mig svimfärdig och klen och det var verkligen jätte obehagligt. Jag säger bara, aldrig mer skippa frukost ! :O Sedan när vi kom hem fortsatte dom och jag åt en varma koppen hallon blåbär sen la jag mig nere och läste min tidning innan Linnea kom.


Efter ett tag drog vi ner till Hemköp precis när Mickan kom. Jag skulle köpa något lätt att äta, det blev Nyponsoppa, varma koppen, en korv med risgrynsgröt och ett paket med SMÖR ! Så nu kan jag äta bröd igen ^^. Fick en vakumfri nappflaska av mickan till bebisen också och en kanelsnäcka :D av Linnea fick jag kakor. Dom är snälla dom <3 :)
.
När vi handlat klart tog vi en promenad till Mickan och kollade på hennes nya lillasyster Ellen. Hur söt som hellst, ett litet rispaket ^^ den lilla hade kolik den stackaren.


   
Tack för att du finns bbe, utan dig hade jag inte klarat det här <33


Bebisen sparkar som satan nu, men det gör inte ont än iaf. Men det syns så tydligt, hela magen liksom rör sig. Fångade lite på film faktiskt ;D

Nu ska jag sova
PUSS

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Blev det bra med matten?

2009-07-15 @ 13:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0