Grillning och Babybjörn

Ikväll är vi bjuden till min mor på grillkväll, ska bli skitgott och jag är så hungrig. Eftersom jag klev upp så sent i dag. ( 13.00 ) Så vågade jag inte äta så mycket frukost ifall jag inte skulle orka maten som blir kl 17.00. (:(:
Pierre kom och väckte mig vid 13.00 och tyckte jag hade sovit alldeles för länge och började dra i täcken och hoppa runt mig i sängen ;D. Han tyckte att jag var tvungen att äta något eftersom det var sent och bebisen var hungrig . Han är så söt :D Så jag klev väll upp då och bäddade sängen. ( det är skit fint )



Innan det blev någon frukost vela Pierre att jag skulle raka hans hår så det gjorde jag väll. Det och äta frukost tog typ lång tiden för här har jag bara suttit i en timme. Föresten, på sängen ligger också våran BabyBjörn sele som vi fick idag utan Inga-lills kompis son :D:D skit bra att ha en sån bärsele juue ^^.

Nu läre jag göra mig klar. Det är en timme tills mamma kommer och hämtar mig och Älsk. Vi blir btw ensam hemma i några dagar framöver. Kommer kännas lite konstigt (:

PUSS

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för en härlig grillkväll, kramizar

2009-08-01 @ 14:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0