Fredagsmys

Är på apdåligt humur just nu. Iaf, så var jag Pierre och Inga-lill på stan i dag. Jag skulle dit för att köpa en sån där snygg amningsBH,

1. För att jag antagligen behöver en sånn.
2. Så behövde jag en BH och det var rea.
3. Så köpte jag den JUST NU för att jag INTE skulle handla godis och chips för mina pengar.
( Hittade blondshampoo och balsam med )

Men självklart så skulle vi iväg och handla kvällsmat efter att vi varit på stan. Och eftersom det inte gick att ta ut exakt så mycket som jag vela så blev det 88 kr kvar på kortet. Så råkade jag och Pierre vara hungrig, och så råkade vi bara köpa chips, dipp, ostkrokar, dricka och godis. Typiskt mig :O.

Vi åkte iaf hem och gjorde våran mat. Sen var vi utslagna tills Linnea kom, då började vi kolla på filmen " taken " som var bra (: till det blev det dagens inhandlade snask, Linnea hade med sig lite hon med. Efter filmen var iaf jag helt degig. Satt och kollade på magen när bebisen tumlade runt. Snart börjar det nog bli trångt åt den lille kan jag tänka mig. Eftersom den redan nu " skrapar mot ytan " av min mage.

Måste bara tillägga såhär i slutet av dagens inlägg att jag älskar blogg.se funktioner. För hade dom inte funkat som dom gör så hade jag inte fått tillbaka inlägget som jag råkade radera just alldeles nyss. ( Jag brukar råka göra det ibland )

Nu ska jag lägga mig och hoppas på att Pierre trycker lite på min ömmande rygg ;D.



bilden har mickan knäppt. Jag lånade den för att motivet längst fram var så snyggt ! ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0