Stressad

Ja jag är skit stressad men jag vet inte varför. Har inte hunnit skriva någonting även fasst jag har haft hur mycket tid som hellst. Nästan iaf.

I går myste jag med min syster Rebecca som bjöd på skit god mat.Lax i gräddsås i ugn, och Jordgubbs smootie. (: Underbart. Sen kollade vi på film och hade det trevligt. Det händer inte så ofta att vi ses så det är kul när det händer.  Innan jag gick fick jag med mig Själsängskydd, ett uppblåsbart skötbordsgrejs med jätte fina överdrag till. Två tröjor hon inte vela ha, en matlåda med tillhörande grönsaker. Tack underbara syster ! :D:D

Idag har jag flängt runt mer än vad jag brukar iaf. Lämnade Pierres place typ 11 i morse eller nå. Emelie kom förbi för att vi skulle umgås. Vi bestämde oss för att åka till ren och vara med Linnea också på Rehn hos mig där. Åt lite frukost, drack te och kollade i kataloger med brudarna. Pratade lite mer Nicole också för den delen ( Lillasyster ) Hon såg jätte förvånad ut över att se mig hemma så tidigt och med en massa kompisar;p. Emelie drog vid kvart över ett eller nå för hon skulle jobba. Tråkigt, men jag och Linnea hade girltalk och ganska trevligt endå (: Länge sen vi pratade sådär. Hur skönt som hellst. Vi gick till henne en stund vid fem tiden och kollade på unga mödrar. Sen skulle hon iväg och käka så då drog jag mig hemmåt.

Där var jag inte länge innan mamma skjutsade mig till Pierres place igen.
BTW hittade mamma och Nicole en skit bra lekbok till mig i dag som jag fick. 250 lekar att leka med din bebis. Från 0- 12 månader:D:D så det ska jag testa när lillen kommer. Låter underbart att jag kan hjälpa den att utvecklas på roliga sätt (:.

Väl hemma hos Pierre var köket nästan klart. Städat var det iaf. Min älskling sliter röven av sig med det där, han och toumo (?) .men duktig är dom och det blir så fint. Han har varit skit trist i typ en och en halv vecka pga av det där köket. Han klivet upp typ halv 10 10. Och jobbar och håller på till sena kvällen. Även om Toumo har åkte fortsätter han med småjobb som luckor och sånt. Jag får honom aldrig när han är pigg och utvilad lix ;D


Imorgon är det 31 fulla veckor. Alltså går vi in i vecka 32. Jag skulle nog vilja stanna tiden ibland för det går så jäkla fort. Och ibland vill jag bara ha den lille. Men snart så. Imorgon ska vi till barnmorskan. Dock inte samma som vanligt men det går nog endå ;D. Annars ska vi inte göra så mycket mer.

Nu ska jag dricka lite midnatts te med mig älskling. Sista påsen Italien te.
Blir nog bilder i morgon om allt funkar ;D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0