Oväntad vändning på dagen

Tar väll och skriver lite om igår kväll eftersom jag inte gjorde ett skit på dagen. Flippade olika tv program och det sög :O.
Typ vid 19. ringer Linnea och frågar om jag vill med ut och träffa Henne Emelie och Annsofie och göra något. Eftersom jag inte hade gjort något på hela dagen så tyckte jag att det lät kul (:. Så dom kom och hämtade mig. Efter att vi släppt av Emelies mamma så bara gled vi runt. Kollade på hus och pratade mat haha ;D.

Sen kom vi på att vi skulle åka till Alfta och tända ljus på Emelies morfars grav men innan så åkte vi hem till Annsofie för hon skulle pudra näsan lite. Fick också 2 persikor av henne eftersom jag inte hade hunnit äta kvällsmat innan vi åkte. Därefter drog vi till MM och sedan tankade vi innan vi åkte. När vi redan var i alfta ringde min söta pojkvän och säger att maten var klar om 15 min ungefär.

Blev stressigt och så, kom inte hem fören en timme efter att han hade ringt. :o I alfta träffade vi på Ellinor, som vi hade ringt dit. Det var kul att träffa henne eftersom det var ett tag sen. Typ när skolan sluta. Hon följde med till bollnäs en stund sen efter och satt med mig när jag skulle äta. Annsofie och Emelie kom också en stund innan alla skulle kila. Då var klockan skit sent (:.


Hade tydligen fått en låda med bebis och barnkläder av Någon av Veronikas kompisar. Ingen aning om vem men fina var dom. Och i den lådan låg det till och med lite flick kläder. Det kan ju vara bra eftersom vi inte hade något innan.

Nu ska jag gå upp och äta frukost. :D:D ( Mattan passade skit bra i vardagsrummet Rebecca ) :D:D

Uppdaterar väll senare om jag har haft nå att göra idag. Annars blir det inte kul att läsa ;D

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0