Oh happy day !

Jag känner att idag är jag skit glad. Bara flinar och lixom är helt inne i lycka (: Skit fjantig känner jag mig men glad.
Det är helt underbart.

Idag har jag sovit skit länge. Känner att jag måste börja ta järntabletterna för jag är så skit trött. Iaf innan jag har klivit upp.
Vi klev upp typ halv 1 i dag. Vi åt frukost sen åkte Pierre med Inga-Lill och Veronika och var borta i flera timmar. Så jag satte mig här vid datan och kollade igenom lite bloggar och sånt. Känns skönt att göra det för det är så mysigt (:. wezlan kom jag vet inte vilken tid och vi satt och pratade lite innan vi åkte för att handla lite till maten i kväll.


Typ klockan halv 5 tror jag klockan var kom Emelie och hämtade oss, vi hämtade också upp Josefin M efter att vi tankat. Vi åkte då till uggasbo ( tror jag det hette ) till Josefin O. Där var några ifrån klassen. Det var meningen att klassen skulle ses + respektive om man hade det men det var inte så många där. Kul att dom som var där var där iaf (: haha. Vi grillade lite. Och wezlan the master of grillning brände köttet så det blev alldeles svart. Det smakade faktiskt bra endå när man hade skrapat bort det brända :D:D. Vi alla pratade ett bra tag. Josefin O. bjöd på glass, kakor , te och kaffe. Hon är snäll hon (:. Sen lekte vi lek innan alla skulle åka hem. Då var klockan typ 9.  
 
   2.   3.
1. Är wezland köttbit :D
2. Är löshåret jag satte in när vi var hos madde och johan och sjalen jag fick av min mamma.
3. Är presenten jag fick av inga-lill idag. Den sitter bättre än vad som syns på bilden (:

När jag kom in kom Inga-lill fram till mig och gav mig en present ! :D Och jag vet inte alls varför. Den var inslagen och allt. Blev såhär riktigt jätte glad. I paketet låg det en jätte fin T-shirt men kajsa tryck på ^^., Den satt hur fint som hellst och täcker magen :DD

Pierre var gullig i dag han med ^^ Han köpte godis åt mig som jag har velat haft i typ 3 dagar ! Så uppskattat. Jag älskar honom så. Han tänker på mig.

Imorgon åker vi till min stuga endå. Mamma kommer och hämtar oss klockan 3. Hoppas att jag hinner skriva innan, för jag kan inte skriva när jag är där och på fredag när vi kommer hem igen så åker vi till Pierres stuga en timme senare och blir där tills söndag. (:

Imorgon ( onsdag ) är vi 29 fulla veckor. Alltså går jag in i vecka 30 ! Helt sjukt.



Drömde inatt om bebisen. Men ja, jag vet inte om den är bra eller dålig. Jag drömde att jag fick missfall. Men att bebisen fortfarande levde. Men jag hade inte fött ett barn utan jag hade fött fram hela livmodern med bebisen kvar i. Den var stor och såg ut som en ogräddad pirog. Och när den kom i drömmen blev jag skit rädd och tänkte att om jag stoppar den i munnen så behåller den kroppstemperaturen och då överlever den ( man gör ju så ifall man tappar fingret eller tån hah ) Men när bebisen sparkade och rörde sig så höll jag på att spy ( jag hade gått lika långt som nu fasst den var så liten ) .Så jag spottade ut den och tänkte att den klarar sig endå.
Då kom en läkare och sa att bebisen skulle överleva men att den skulle ligga i kuvös hur länge som hellst.
Jag har bara haft sånna drömmar om våran bebis haha :D:D Första drömmen så drömde jag att jag tappade den när den var nyfödd, och så hoppades jag tyst att Pierre inte skulle märka något. Men så fortsatte jag att tappa den. Helt sjuka drömmar alltså ;p.

Precis som vanligt ska jag sova efter inlägget (:


PUSS

Kommentarer
Postat av: Emelie

Va rolig du är gumman! Älskar dig <3

2009-07-08 @ 00:28:43
Postat av: linnea

hahah sköna drömmar natthis xD :P

hoppas ni får det kanon i stugan sötnos,

vi hörs något snart :) åker till stockholm på fredag jag å men jag hör av mig, lovar. älskar dig <3

2009-07-08 @ 09:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0