Långsöndag

dagen har väll varit ganska långtråkig till mesta dels. Vi klev upp och gjorde inte ett skit tills typ 4 halv 5, då kom Linnea och vi åkte med Inga-lill till apoteket för att handla järntabletter. Ska ju äta 2 om dagen nu så ska väll styra upp det nu. Så man slipper vara så jäkla trött jämt.

Efter apoteket åkte vi till hemköp. Inga-lill handlade mat, Linnea blekmedel och en Juice jag handlade bara Juice. Det var rea haha ;D så jag handlade 2 st. Skitgoda. Äpple, apelsin och passionsfrukt. Helt utan konserveringsmedel också. (:(: Vi åkte tillbaka hit och jag började slinga Linnis hår. Det blev 2 omgångar för att det skulle bli så ljust som möjligt. Tog typ hela kvällen men ljust blev det. Hanna och Ann-sofie tittade förbi ett tag dom med.

Blir till att fortsätta allt i morgonbitti om färgen har hållit sig, imorgon ska vi också till första träffen för färäldrautbildning. Knäppt att det redan är sånt. Fasst det känns samtidigt som om att det redan borde vara klart. Jag vet inte jag e. Hoppas det är spännande annars blir dom där 2 timmarna skit långa.

På kvällen funderar jag och Pierre på att åka ner och kolla på grillnatta. Ska shoppa lite :D:D Fasst bara saker som behövs. Men det är ju kul det med ^^
Måste bara säga att Pierre har blivit så söt på sista tiden. Han trycker mig på ryggen när jag har ont och är allmänt gullig mot mig. Jag trivs som fisken i vattnet med honom, det går inte riktigt att beskriva men han är så omtänksam.
PUSS


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman det gick bra med flytten, det blir tomt utan dig. Kramizar

2009-07-27 @ 10:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0