Känslodag

Idag har varit en mixad dag av känslor hit och dit. Har varit på bristningsgränsen och ja helt färdig. Hatar när jag mår så.
Idag har det också hänt ganska mycket, samtidigt inget. Men det är mycket för att vara en dag på sommarlovet. (:


Vi var på familjecenter i dag och pratade med våran barnmorska, det gick jätte bra. :) Bebisens hjärta slog som det skulle och jag hade inte gått upp sp mycket, men endå lagomt för att barnet ska ha det bra. Magen låg efter kurvan också. Vi bokade tid igen om typ 2 - 3 veckor men då kommer vi inte att få träffa " våran " barnmorska utan en annan. Våran ska semestra. Bokade också in träffen efter nästa, då får vi träffa henne.


När vi varit där åkte vi hem, sen till hemköp och sen till stan och kollade om våra förlovningsringar hade kommit. Eller ja om tanten hade ringt och hört hur det går och om det skulle gå att fixa. Men hon hade gått på semester i 4 veckor och hade inte medelat resterande personal om att hon sagt att hon skulle ringa runt. Plus att min ring var borta, helt stört. Jobbigt för den nya kassörskan ( eller vad man kallar dom ) som inte visste någonting om det. Vi bestämde oss iaf för att gå därifrån. Det blev inga ringar för vi hade inte tid att strula. Vi kan ju liksom inte vara utan ringar på vårat speciella datum.


Vi åkte hem och jag typ satt här lite. Åkte till Jysk med Inga-lill, Rebecca och Pierre. Där kollade vi på ett fint skötbord. Vi skulle ju behöva ett sånt och det där var fint och neutralt. Hittade också ett skit sött påslakan till bebis sängen med katter och nallar på. MÅSTE köpa det sen när jag har pengar över !


Åter igen kom vi hem ;D ( mycket farande ) då kom Mickan och Emelie, vi åkte på hemköp och köpte godis och grädde. Emelie vela vara snäll och bjöd på Jordgubbar och grädde. Det blev inga jordgubbar nu. För 


Jag Pierre Rebecca och Patrik åkte ner till s.pettersson och köpte andra ringar. Blev förvånad över hur fort det gick att få dom. Dom sa att det skulle ta 3 dagar att få dom. Och när vi då får dom är dom klara att ta med hem. 3 dagar liksom det är ju ingenting. Åkte hem och där var mickan och emelie igen. Käkade lite jordgubbar och färgade deras hår. Mickan röd och Emelie brun. I sällskapet fanns också Linnea. :D:D


Åkte också en snabbis till Patrik och Rebecca innan vi åkte hem hit igen. Mycket flängande idag trots mitt kassa humör. Mot kvällen blev jag underbart avslappnad och glad igen då jag fick sms:et jag aldrig trodde jag skulle få.


Det var väll typ min dag. Nu ska jag krypa ner med min ( snart ) fästman. Jag behöver verkligen kramas med honom nu efter en känsloladdad dag. Underbar lycka känner jag när jag vaknar med honom, och somnar. Vilken tur jag har.


Puss

Kommentarer
Postat av: Caroline

Va har ni för barnmorska :) ?

Jag önskar att jag inte har gått upp så mke som jag har gjort , 16 kg :o , men det syns inte på mig kontigt nog :s .

2009-07-07 @ 10:14:14
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/
Postat av: Caroline

sv: ja man tvekar ju lite när man ska sätta på sej dom :P .. Vart köpte du din :) ? Jag har ju tittat på internet på en ifrån Lindex , men vet inte om den är vadderad . Jag vill ha en vadderad bh -,-

2009-07-07 @ 14:45:06
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0