Hemma en snabbis.

Skriver väll lite fort nu då innan jag ska iväg igen till nästa stuga (:

Igår var jag i mormors stuga i hårte. Vi gjorde inte så mycket typ bara myste. Skit svårt att sova klockan halv 11 iaf n¨är man brukar lägga sig klockan typ 2.

Imorse klev vi upp typ 10 eller nå och åt frukost allihopa, därefter packade vi ihop sängarna och våra saker för att fara hemmåt igen. Det gjorde vi inte fören vid 1 tiden men endå (: Min syster Rebecca och Pierre hade så bråttom med det ;D . Innan vi åkte körde vi in och köpte typ 21 liter jordgubbar. Rebecca skulle ha hon också resten fryser vi ner hemma hos mig och gör kräm av på vintern. Det tar typ 2 timmar att åka hem i från Hårte. Så typ var väll här typ 3.

Stress stress stress ! Vi skulle hinna äta något, och ducha innan Nisse, Pierres syster Veronikas kille skulle hämta upp oss innan 4. Det fanns inget att äta eftersom ingen ska vara hemma fören söndag. Så pierre ställde sig och gjorde makaroner och korv. Sen en kvart innan dom skulle hätma oss skyndade vi ner och duchade. Klar var vi vid 15.50. Klockan 16.00 ringde Pierre och då sa dom att dom skulle hem och hätma grejjer också innan dom kom. Därför har jag lite tid för att sitta här.

Deras stuga ligger i Jämtland så det blir en bit att åka innan vi kommer fram. Inte för att jag vet HUR långt men det märks väll. Blir borta som sagt till söndag. Men jag fick låna Storasyster Rebeccas kamera så jag knäpper väll någon bild och lägger in sen på söndag kväll.

På söndag ska vi också hämta en matta hos Rebecca om vi kommer hem i tid. Hon sa också att hon hade en present till mig. Så jag vet inte jag. Det låter spännande.


Nu ska jag dra mig från datan ifall dom kommer..


PUSS

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Det är inge farligt alls :)

När man väl ligger där så känns det hur naturligt som helst :D

Jag LOVAR att du kan vara lugn.

Det är det bästa. tack :) <3

2009-07-10 @ 19:03:50
URL: http://korkbarn.blogg.se/
Postat av: Emelie

snuttan min :)<3

2009-07-12 @ 17:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0