Flyttfredag

Igår hände det riktigt mycket faktiskt.

Pierre väckte mig med frukost på sängen, det var plättar med sylt och sånt :D:D skit gott och helt oväntat. Det var första gången jag fått frukost på sängen ^^. En stund senare kom Rebecca, Robin och Mikael ner och hade med sig en varsin förlovningspresent till mig och Pierre. Vi fick en varsin tröja, dom var skit fina (:.

Vi följde med dom hem till Rebecca och åt lite och kollade på en skit bra film. När vi hade kollat klart blev det till att åka hem till mig. Det var meningen att vi skulle börja flytta datan och data bordet typ,. Men innan vi var klar var allt från mitt rum förutom sängen ner packat och ivägskjutsat till Pierre. Det tog typ 5 timmar eller nå. Måste ha varit skit jobbigt för Mamma och Pierre att bära. Jag fick ju inte hjälpa till så mycket.

Innan vi började packa upp allt här hemma så rensade vi lite kycklig och mumsa på :):) Vi började med databordet och datan. Älskling har längtat i flera månader efter min data ( jag har ljud på min, det har inte han ) så att han kan lyssna på musik och kolla på film. haha ;D

Medans han byggde ihop bordet bäddade jag med mina rosa lakan. Har misstänkt länge att det var lakan till en dubbel länge och igår fick vi veta att det var det ;D;D. Från att ha haft 3 kuddar i dubbelsängen har vi nu 9 eller 10. UNDERBART ! ^^ Jag hatar att sova med några kuddar. Så inatt var det jätte mysigt.

Idag har jag pillat lite med kläderna och så. Vet inte riktigt hur jag ska göra med allt men det ordnar sig nog. Ska till farster om typ 2 timmar. Hon fyller år så vi ska väll fira henne och så. (:(:

Kommer kanske bilder när jag är klar. Men jag måste säga att jag verkligen saknar mitt rum.

PUSS

Kommentarer
Postat av: ebba ;]

du kommer sakna att bo granne med mig! :( haha :D

2009-07-26 @ 23:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0