Äntligen något att göra.

Jag har inte skrivit nå sen ja sist eftersom jag inte har haft ett skit att skriva om ;D Ingen vill läsa om vilka TV program som har gått under dagen lix.
För det enda jag har gjort är att glo på tv. Kul va? (:
Nejva, det tråkigaste och jobbigaste som finns är att inte göra ett skit när man verkligen vill göra något.
Men i dag har jag faktiskt gjort någonting ;D

Först försökte jag hjälpa Pierre med att markera och slipa väggar i köket. Men jag blev så jävla yr när jag stog på pallen att jag skulle ha ramlat om jag hade stått kvar så jag var tvungen att gå och lägga mig. Helt knäppt. Mådde verkligen skit dåligt, piss yr och det kändes som om att jag skulle spy. :o Fick lite gjort mellan vilopouserna iaf. Hoppas inte Pierre tog illa upp för att jag inte hjälpte honom mer.

Typ precis innan 16.00 kom Emelie från jobbet. Nästan direkt åkte vi och hämtade hennes bil som Hennes bror hade kört hem ifrån Sthlm. Den var skit fin ;) den hade till&med START knapp haha :D:D. Men rullade gjorde den iaf. (:
Sen åkte vi hem till Emelie och hämtade pengar, därefter hälsade vi på hos Hanna en snabbis. Dom skulle röka.
BTW - så har jag varit rökfri i 22 veckor. Det är bra jobbat ;D
Innan vi åkte tillbaka hit till Pirris så svängde vi in på Hemköp och köpte yoghurt, bröd frukt och kexchoklad. Emelie skulle äta lite mellis. Åt det hemma hos Pirris. (:(:

Nu har jag något att göra ett tag iaf, Emelie vela ha två tavlor med olika teman på. Hoppas jag kan även fasst det är "beställt" och inte för kul lix (: blir dom bra kanske jag lägger ut. Men det kan dröja.

Kvällen avslutade vi med att åka och köpa kebabrulle och kebabtallrik på Picasso, Jag och inga-lill delade en rulle (:, tog med "bajsmickis" i bilen ( deras hund ). Som sist målade vi första lagret i köket. Det kommer bli så jäkla snyggt. Bara för att jag och Pierre målar som gudar.

Nu vill han nog att jag ska sova, den där Pierre. Så godnatt.
( Kunde du fråga din kille Ellinor? )

PUSS


Kommentarer
Postat av: Ella

Just ja, glömt det, ska göra det nu x)

2009-07-19 @ 13:05:54
URL: http://ellinoranderssson.blogg.se/
Postat av: Ella

Har frågat nu, han kan prova lite.

Men hur vill du ha den då? Och ska du ha nån bild måste du skicka till mig :P Kraaaam

2009-07-19 @ 13:12:27
URL: http://ellinoranderssson.blogg.se/
Postat av: Caroline

Det är bra att du har vart rökfri , jag har vart det i 7 månader nu :D , men det känns som jag inte komma kunna hålla mig sen :S

2009-07-19 @ 20:52:30
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0