32 fulla veckor

Ursäkta mitt dryga avbrott. Är bara på allmänt jobbigt humör typ hela tiden.

Tänkte lägga upp lite bilder i dag så det blir nog ett bildinlägg med lite skrivet om bilderna. Annars blir det så tråkigt (:(:

Idag vaknade jag typ 11 eller, jag vaknade 7 först när Pierre skulle kliva upp och var skit hungrig så jag kunde inte somna om. Då gick jag upp och tog lite oboy så jag fick nå i magen. Jag somnade om och sov tills typ 11, Linnea kom då hit och vi inväntade Wezlan. Jag linnis och Wezlan drog ner på stan. Det var meningen att jag skulle shoppa kalsonger åt min älskling. ( Han var på leksand sommarland hela dagen och hade kul ) Var på stan i typ 2 timmar och flängde runt i olika affärer. 

Jag köpte ett par Jeansleggings till mig själv, ett par bebis strumpbyxor och fick ett par strumpor till mig på köpet. Dock blev det inga kalsonger i dag eftersom jag inte visste vilka Lovely föredrog. Han är söt han, den där Pierre.
Han hade vunnit ett skitgulligt djur åt mig på leksand ^^

   

Jag och Wezlan skjutsade hem Linnea och sen skjutsade han hem mig innan han for vidare till skogen. Vet inte riktigt vad klockan var eller vad jag gjorde innan jag och Inga-lill åt mjölkpannkakor. Hade inte ätit det innan men det var faktiskt skit gott (:( Efter vi ätit kollade jag på unga mödrar och fortsatte på tavlorna jag har lovat Emelie.

Det är faktiskt hur svårt som hellst att komma på något att måla. Lite av fantasitorka kanske? Det går iaf sakta frammåt.
Emelie kom och hämtade upp mig typ vid 8. Vi åkte på en liten sväng till stallet, sen till ica kvantum och därefter till Emelie för att hämta mickans klänning som vi skulle åka med till henne i rabo. Där var också Linnea . Pratade lite med dom och sen åkte vi hem igen.

Pierre har slocknat och jag är trött i kroppen. OCH på konstigt humör så jag funderar på att joina honom. Ska trots allt upp i morgon tidigt för att åka till Gävle och handla det sista till den lille. Ska också inviga mitt dyra silvershampoo i morgon bitti. Det jag köpte på grillnatta.

Ush vad jag handlar. Får lite ångest. Men det är bara saker jag måste ha. Kan jag trösta mig med.



Avslutar detta inlägg med en bild eftersom vi ahr fyllt ännu en vecka. Jag känner mig inte gravid alls. Därför känns det ennu mer mysko att jag ska föda om några veckor och sen vara förälder. Det känns som om att det är för kort tid kvar haha ;p. Overkligt.

Godnatt
PUSS


Kommentarer
Postat av: Maria

på city gross köpte ja colan ;D

2009-07-30 @ 09:37:44
URL: http://mariadehlin.blogg.se/
Postat av: Caroline

Tänk om jag oxå kunde vara sådär liten om magen :p , min är bara stor & i vägen , springer stutt med den hela tiden typ :O ..

2009-07-30 @ 15:03:50
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0