1 år och FÖRLOVNINGSDAG!

Ja idag är det den stora dagen.:D:D
Måste erkänna att vi inte kunde hålla oss från att sätta på oss ringarna vid tolvslaget i natt :D:D har verkligen längtat.
Och nu är vi förlovade. Underbart.

Mamma och Nicole kom och hälsade på i morse vid 11 12 tiden kanske. Fick en vattenkokare av dom, jag som dricker så mycket te. Det är ju perfekt, då slipper jag gå upp och koka vatten ^^. Man kan ju använda den till mycket annat också. Som nyponsoppa och varma koppen. Pierres alla syskon kom också så det blev fika och lite småprat.

Dock har vi inte gjort nå mer speciellt i dag. Än. Pierre hjälpte Inga-lill att tapetsera det sista och jag har gjort mig i ordning. Vi ska ju ut och äta i eller snart snarare :)). Så jag har faktiskt sminkat mig extra fint i dag. Och satt upp håret. Så nu känner jag mig lite naken. Får se vad jag tar på mig. Inget passar ju så bra som det gjorde när jag köpte det för typ 100 år sen. Men det blir väll min randiga tröja antar jag haha.

Senare ikväll så kommer kanske några vänner över. Vet inte vilka så jag säger inte så mkt. Om dom kan komma så tänkte vi att vi kunde kolla på film och prata lite. Det kan ju också bli trevligt.

Tänkte också lägga upp bilderna som jag har sagt ;D;D
Första är på boken vi fick av mamma och Nicole i förrgår (:(:
Sen en bild på spjälsängsskyddet vi fick av min syster Rebecca.
Och överdragen till skötbordet. (: Fick ett blått med.

    




Sista bilden justnu är magen. 31 fulla veckor.

Blir kanske fler bilder från kvällen vem vet (:

PUSS


Kommentarer
Postat av: Pernills

Grattis :)

Nu när vi förlovade oss den 7 Juli så satte vi på oss ringarna direkt vid 12 slaget. Vi låg i sängen och hade vår lilla son mellan oss :)

Underbart! Grattis igen!!!!

2009-07-25 @ 16:14:02
URL: http://korkbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0