Tisdag morgon

Ska nu göra mig klar för en lång  6-7 timmars dag i skolan. Vill inte alls men jag är väll tvungen. Tur att dom har bytt lektioner på eftermiddagen iaf så att det är utvecklingsstörning ist för sjukvård. Sjukvårdskursen är verkligen skit trög.

Hoppas på att det går bra idag. Efter skolan kanske man ska pallra sig ut? skulle behöva rensa tankarna lite. Få ordning. Inte för att jag tror att jag lyckas efter en liten promenad men endå. Friskt luft är väll alltid bra. Sen vill jag bli lite mer slimmad också.

Har drama prov om en timme. Jag har inte bestämt mig om jag ska gå dit eller inte. Har trots allt inte pluggat på så mycket som jag skulle viljat eller borde. Blev dålig i går när jag skulle träna.

Ikväll blir det också Desperate Housewifes. Här för första gången sen jag fick Adrian. Har längtat. Det ska bli skönt att slippa sitta ensam ikväll. Känner att jag behöver prata av mig lite.

Och imorgon är bästa dagen på veckan. Imorgon och på torsdag för då är jag ledig. Inte på tordag men jag går bara 2½ timme i skolan och sen är det babymassage. Gillar gruppen jag hamnade i.(:

Ska nog på stan i morgon, shoppa lite?

PUSS


Kommentarer
Postat av: Emelie :)

Roligt att det är dh hemma hos dig nu :) längtat efter det :D

2009-12-09 @ 23:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0