Surprise

(:
Skrev inget i går eftersom jag somnade 21.00 med kläderna på. Var på stan i går med Maria. Tittade runt i lite affärer men köpte inget för ovanlighetens skull. Dagen på stan slutade på krokanen med en kopp te. Klockan 15.00 kom Emelie och Linda för att hämta upp mig och Johanna.

Här började födelsedags buset. Min hemliga present. Jag var tvungen att ha ögonbindel bestående av en nerdragen mössa på mig för att inte veta vart vi var påväg. Vi åkte en bra bit innan jag fick kliva ur, dåblev jag ledd in ett hus och upp för en trappa. Där blev jag satt på en stol för att vänta.

Plötsligt drar dom upp mina händer och säger att jag får kolla. Då ser jag att det är naglar jag ska få göra. :D Sånna där superfräsha glasiga bra naglar. :D Blev väldigt överraskad. Jag som trodde dom skulle köra ut mig i skogen.

  

När jag kom hem var det en massa kläder upplagda på sängen som vi fått efter Kevin, Amandas son. Verkligen jätte fina kläder. Tråkigt att vi inte kommer hinna använda allting. Somnade 21.00 igår.



Idag började jag dagen med att umgås lite med Ellinor, vid 12.00 åkte jag till stan för att träffa Maria och gå på nya skoaffären som öppnade i dag. Billiga och fina skor där ! (: vi gick inte så länge innan vi satte och på krokanen i dag igen. Åt , pratade och matade bebisar innan vi skulle på babymassage.




Det var skitkul faktiskt. Eller mer trevligt, pratade med andra unga mödrar, fikade och masserade. Längtar redan till nästa vecka. Efter gick jag och mötte upp Pierre på skolan och när vi kom hem kokades det lite flaskor och sen drog jag och Inga-lill och handlade.

Jag köpte ersättning typ 3 paket och en massa små förpackningar. En ny flaska, nya nappar, tvättlappar och bebistvål så att vi har ifall det tar slut. Det ska endå köpas snart så varför inte nu (:.

Babade lilleman och nu sitter jag här.Även om det var timmar sen han badade och åt. Hade tänk att göra lite kväller innan vi kollar på film.

Imorgon blir det fika och födelsedagsmys i lokalen hos mamma. Hon ska fixa och dona hela dagen lilla sötmamma :')  Det kommer ju lite folk iaf. Blir nog prov i morgon också på morgonen och efter det återträff med föräldragruppen. Längtar till imorgon !

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0