Stan

Ska skriva lite fort bara (:

Jag och Pierre klev upp i morse och gjorde iordning Adrian. Pierre började sent så vi gick lite på stan. Jag letade något att köpa kappahl men hittade inget sp just nu. Drog till krokanen och träffade Maria och fikade lite.

Måste sluta fika. Jag blir större :o iaf så var Pierre med sen. Innan vi alla skiljdes åt gick vi runt lite i affärer, kollade åter på kappahl. Hittade en jätte söt siden pjamas som jag ska in och köpa imorgon mellan skolan och babymassagen. Tänkte titta på stan med Maria. (:

Köpte den inte idag för jag glömde present kortet hemma :o

Imorgon blir det 2.40 min skola. Hoppas Inga-lill har tid att komma med Adrian. Så att vi hinner gå på stan någonting. BTW så har Adrian börjat sova hela nätter nu och det är så skönt. Och att han är mer vaken på dagen gör mig inget.

Dags för sängen.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag längtas tills jag kan köpa gruppträningskort så kan vi träna de :D

2009-12-13 @ 11:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0