Min dag i dag

18 år blir jag IDAG! (:(: helt knäppt :D

Igår var jag och köpte gruppträningskort i stress. Rebecka skulle skjutsa mig och när vi nästan är framme ringer hemligtnummer till mig. Det var ljusnan som vela ställa lite frågor om mig till i dag. Dom sa att det skulle gå fort så jag sa ju att jag hade tid.

Pratade med dom en liten stund och när jag skulle köpa kortet så såg jag att jag inte hade mitt kort med mig. Bara lite pengar. Då var ag tvungen att ringa till en superstressad Rebecka och fråga om dom hade pengar att låna mig. Och som tur förmig var så hade dom det.

Igår kostade mitt träningskort 1320 kr.
Om jag hade köpt det i dag hade det gått på 2400kr.

Ganska stor skillnad (: hoppas jag bara pallrar mig iväg nudå. Vill verkligen komma i gång. Tur att dom flesta jag känner kör gruppträning.

Städade också inför idag hela kvällen och fram tills typ 01.00, kändes som att det behvdes lite ;p också skönt att ha det fresht runt sig.

Imorse vaknade jag av att Familjen kom och sjöng för mig och kom med presenter. Jag älskar att öppna paket, hur roligt som hellst. Av Inga-lill och pojkarna fick jag spetsleggins, venusrakhyvel + skum till och en choklad ask. Av Pierre fick jag skit snygga klackskor!. Dagen började bra :D

Ska göra mig klar för lite skola nu men först ska vi till BVC för att mäta och väga Adrian. Denna gången gissar jag på att han väger kanske över 5.5 kilo och att han är över 60cm lång. Han har verkligen växt til sig sen vi var där sist. Det syns.

Senare efter skolan så ska jag och Pierre älskling åka hem till mamma och äta mat. Köttgryta med gelé och potatis. Jag som fick välja mat. Har saknat den maten faktiskt. Får också träffa mina syskon (:(: ska bli mysigt.
 

PUSS


Kommentarer
Postat av: linnea

GRATTIS NATHALIE :D HA EN UNDERBAR DAG<3333333

2009-12-01 @ 10:54:59
URL: http://linnism.blogg.se/
Postat av: Jennie - mamma till Oliver ♥

Grattis & ha en toppen dag :)

2009-12-01 @ 15:06:47
URL: http://jennieocholiver.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Grattis gumman :) Hoppas din dag blir toppen!

2009-12-01 @ 15:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0