mellandagsrea / 15 veckor igår

Kom på nu att Adrian blev 15 veckor i går (:(:

Idag klev jag och Adrian upp typ 11.00 eller så.  Pierre hade åkt iväg på möte så jg och Adrian bara myste. Efter en stund ringde Fredrika och frågade om jag vela hänga med och shoppa, Innan allt var klart och vi åkte blev klockan typ 14.15 tror jag.

När vi kom fram drog vi direkt på gina. Hittade ett par lackleggins och strumpbyxor. Därefter åkte vi och åt på drive in. Och sedan iväg till nästa ställe. Där köpte jag bara torrshampoo och trosor. Adrian fick mat och nya BPA fria nappar (:

Kom inte hem fören typ 22-23 tiden så jag är skapligt trött nu. Älsklings pierre höll på att bada den lille när jag kom hem så nu sover han.

PUSS


Kommentarer
Postat av: ★ PUSSY SUGAR ★

sv; nej, jag syftade på min lillmisse och bebisen :) eftersom dom redan nu leker med varandra :DDD

2009-12-29 @ 22:23:26
URL: http://jfallqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0