25 minus och "Jullov"

Idag har det varit julmys hela dagen.(:

Mamma kom och hämtade oss kl.08.30 ungefär i morse. Pierre började tidigare än mig så jag följde med mamma ner på stan och fikade. Efter det skjutsade mamma tillbaka mig till skolan så att jag skulle hinna till julshowen.

Sjukt bra julshow faktiskt. Kl. 11.30 blev det klassmys med tårta ( som tettes mamma gjort ) ischoklad och julmust. Vi pratade lite sen drog alla på jullov. Inte jag dock, eftersom jag troligen kommer ha uppehåll så det blir ledighet isånnafall.

Ska fundera över julen och sådär. Men det lutar starkt åt ett håll.

Väl hemma firar vi Pierres lillebror Robin som fyllde 14 år i dag! En massa kakor och sånt. En stund senare gick jag ner och städade lite samtidigt som jag kollade på "du är vad du äter" . Jag och Emelie skulle igentligen åka till Linnea och baka med henne men det blev så krångligt och det var ju sjukt kallt ute så gå kunde man inte.

Ikväll har vi bara myst allihopa. Med pizza middag och ostkrok+ dricka + tv kväll. Jag har klätt våran lilla gran här nere och min älskade sambo har tänt i öppna spisen. Adrian sover sött. Emelie var och gjorde sällskap tidigare och nu är Robin här och myser.

Imorgon blir det julbak med familjen Pierre och fika på lilla k med Rebecca, Nicole och Mamma. Är det inte för kallt följer nog Adrian med mig. Annars stannar han med pappi.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0