Julkänsla?

Jaha? det är snart jul men vart är julkänslan då? Jag känner dåligt med sådan. Tråkigt nog, endå har vi varit och handlat i julrushen. Vi har bakat julgodis och slagit in paket. Klätt granen och julstädat. Men som sagt inte en enda julkänsla.

Idag har jag varit på stan igen. Framkallade lite bilder och köpte klart det sista. Så nu är allt klart iaf eller ja det jag orkar bry mig om att göra klart i dag iaf. Och jag har fortfarande inte bestämt mig för vart jag ska vara på jul . Det suger :(

Nu ska jag nog tvätta ur min hårinpackning. Och göra klart för kvällen och hoppas på litejulkänsla.

Föresten är det någon som köpt present till sin lilla bebis?(: Själv har jag inte gjort det.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Caroline - mamma till Tino

Jag hoppade över de i år , bättre nästa år när han förstår lite mer :)

2009-12-24 @ 15:26:54
URL: http://tinosmamma.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jag gjorde det, köpte dock inte speciellt mycket. Melvin fick en pulka och fyra leksaker av mig :)

2009-12-29 @ 23:05:24
URL: http://grodansliv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0