Julhelger

Nu var det väll ett tag sen jag skrev antar jag. Men det har varit fullt upp över julen. På julafton åkte jag först till mamma och åt frukost, kollade på kalle anka och bytte julklappar sen åkte jag hem till Pierre och åt julmat och hade julklapps utdelning.

Fick världens bästa julklappar !

Sen i går var jag hos min faster och firade jul med släkten. Och efter det blev det utgång, tänkte först gå på lucy seven men ändrade mig och drog på sport in istället. Hade ganska trevligt iaf (:

Idag lyckades jag bli bakis endå. Även fasst jag inte drack nå mycket alls. Så därav mitt korta tråkiga inlägg. Och snart efter att jag har städat drar vi till min mormor och äter härlig mat . Hon bjuder alltid på mat efter jul.

Blä nu ska jag städa och piggna till mig.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0