Happy days

Ja nu är jag fan 18 år ! Dagen har varit underbar (: åkte iväg imorse till BVC för att mäta och väga lilleman.

Han är nu :
- 59cm lång
Och väger :
- 5.500 kg

Nu börjar det hända saker. Det går super fort! Han har stl.62-68 nu och det sitter fint.
Efter BVC gick jag och Pierre till skolan. Jag på sjukvård han på något annat.(: Klassen sjöng förmig vid skåpen så jag trodde att jag skulle slippa matsalen men icke ;p

När jag sitter och äter ställer alla sig upp och sjunger ljudligt och markerar tydligt vem jag är och vilken klass jag går i så att alla som var där skulle veta. Även fasst jag höll för ansiktet.

Efter lunchen hade vi sjukvård, dock inte så aktiv eftersom jag missade filmen som dom diskuterade om. Var också tvungen att gå från lektionen eftersom Inga-lill skulle bort. Testade mina nya skor och bytte kläder innan Mamma kom och hämtade oss.

När vi kom till mamma var alla där, utom Richard. vi började med att äta köttgryta och sen fick jag öppna mina presenter :D. jag fick ett manikyr sätt och en t-shirt av Richard och Rebecka. Av mormor fick jag pengar. Av Nicole fick jag en fotfil, hårnålar och puder, och av mamma fick jag en murrig morgonrock riktiga pärlsmycken.

Hur fina grejjer som hellt. Supernöjd med hela dagen. När vi kom hem tittade Emelie förbi en liten stund innan DH. Fick en sminklåda av Nisse och Veronika ( Pierres syster och hennes fästman). Gillade allt supermycket. Det är kul att kolla på allt:D.

Jag älskar att få och öppna presenter. Resten av kvällen har jag varit själv. Tråkigt avslut men ja, vad gör man när fästmannnen är på viktigt möte. Det har han varit hela kvällen. Tur att Adrian har varit lugn och så.


Rebecka och Richard.

Av : Richard & Rebecka

Av: Nicole

Av: Mamma & Göran

Av: Veronika och Nisse

Av: Inga-lill

Av: PIERRE..:D

PUSS


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ingen bild på tårtan? :P Hahaha

2009-12-02 @ 06:52:21
URL: http://simplyseraphim.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0