Party Party

Ja nu var det dags att skriva igen. Jag har blivit dålig på det igen. Fullt upp som vanligt. Tänkte skriva en snabb update om vad som hänt de senaste dagarna.

FREDAG: Dagen började med föräldraåterträff. Vi fikade och träffade dom vi gick grupp med. Pratade oh fick veta hur det gått för dom och hur det går nu. Och sen på kvällen var det födelsedagskalas för mig. Duktiga mamma höll i det och det kom ganska mycket folk (: Släkten på pappas sida, vissa av mina vänner och Pierres syskon+mamma (:. Efter

Fick jätte fina presenter också så jag är nöjd.(:

LÖRDAG: På dagen var det ögerraskning som gällde. Det blev sminkning av en make-up artist och lite foto. Sen drog vi till Patrik och Rebecka och firade Patrik som fyllt 23 år. Åt lite fika, pratade och hade trevligt. Pierre gik vid 15.00 för att samla ihop medlemmnar.

Han är duktig han med.
När vi kom hem väntade jag på att han skulle komma så att jag skulle kunna dra på förfesten. Jag gick på tranan första gången på mitt leg igår. Hade supertrevligt igår och drack lite goda drinkar.

Kom hem sent.

IDAG: Vaknade sent, Pierre lät mig sova eftersom jag var onykter i går. Vi klev iaf upp 12.30 och kollade på film. Sen drog jag till Emelie och hämtade grejjerna jag lämnade i går och pratade lite med henne och Wezlan.
Annars har jag bara varit hemma. Eller jag åkte till mamma och åt lite tårta.

Nu ska vi bada lilleman och sen blir det duscha, kanske läxa sen film.
( Det är dax för en ny datamus tror jag . Denna har åkt i golvet allt för många gånger nu.)
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0