3 Månader baby / 13 veckor !

Tiden bara rusar fram. Såg nu att det var länge sedan jag uppdaterade , så jag tänkte slänga in en kråka här. Vill ju inte sluta blogga. Därför kanske jag måste bli duktigare på skriva. Dålig uppdatering beror nog på kaos och både lite och mycket att göra :).


Jag och Adrian magen typ tisdagen på skolan innan adrian kom ( Wezlans bild )

Igår blev iaf Adrian 13 veckor och 3 månader ! Helt otroligt, han växer och blir skit stor. Igår var vi också med Patrik och Rebecka hemma hos dom och lagade riktigt god mat. Åkte och köpte fläskfilé och så gjorde Rebecka en potatisgratäng. Till det fanns också klyftpotatis en massa såser och grönsaker.

Efter det blev det en komedi, sedan blev vi hemskjutsade av Patrik.

Idag vaknade vi runt 07.30 då Pierre skulle upp. Jag själv låg kvar lite för länge i sängen. Adrian och jag kramades och det är så svårt att slita sig.


trötta snyggingar ! <3

Iaf så skjutsade Inga-lill ner mig till skolan till 12.00 där mamma väntade på oss. Hon gick ut och gick med Adrian och jag gick på lektion. Samma som förra veckan.KUL. Helt onödigt att jag ens gick till skolan idag faktiskt.

Det enda bra med det var att Adrian fick frisk luft och att dom två fick lite kvalletid. Själv läste jag "föräldrar & barn " medans filmen rullade. Jag visste ju redan vad vi skulle göra och hade sett filmen. Slöseri med dyrbar tid.

jaja. Efter skolan tog Pierre med sig lilleman hem (eftersom vi inte hade någon bildbarnstol med.) medans jag drog till dollar med Emelie, Wezlan kom efter. Köpte Pomsticks, cola, sminkservetter, klädroller och en stor natusan babytvål.

Sen ikväll har vi bara tagig hand om varandra. Det behövs verkligen ibland. (:


my little redhead med mat runt munnen <3

Imorgon blir det efterträff. Lite sent, ja? trodde att dom skulle höra av sig till mig men inte då. Har jag otur blir det svenska prov också men det tror jag inte.

Har lite roliga saker för mig i veckan och för övrigt så är jag LEDIG alla dagar denna vecka utom fredag. Är riktigt glad och det känns verkligen jätte skönt. Ska dock dit på torsdag men bara för att äta lucia gröt.

PUSS

Kommentarer
Postat av: maria

du ska på baby massagen va? :)

2009-12-15 @ 22:14:15
URL: http://mariadehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0