Adrian 14 veckor igår!

Godmorgon. Vaknade nyss efter en vild natt. Vet inte alls varför men Adrian har skrikit halsen av sig i natt och det enda som hjälpte var att ligga på sidan tätt intill mig. Annars gallskrek han, stackars liten. Nu sover han igen iaf. Antagligen trött efter natten. Inte så konstigt, själv hade jag tänkt dra nytta av det och hinna med att duscha, och packa grejjer och sminka mig iför trippen på stan.

Ska dit nu med Maria en stund och fika sen ska jag gå med Rebecka och kolla på julklappar vid 15.00 tiden typ. Det kan ju vara på tiden att bli klar nu? för även om det inte känns så är det ju faktiskt julom 2-3 dagar. Själv har jag noll julstämning. Det skulle lika gärna kunna vara februari för mig, så långt borta känns julen.

Men trots det så kommer den och så måste jag vara klar (:

Nu ska jag kila in i duschen så att jag blir klar.

jossans bild
Adrian bara någon vecka ( jossan Ms bild )

PUSS

Kommentarer
Postat av: PUSSY SUGAR

super söt bild! :)

2009-12-22 @ 13:49:05
URL: http://jfallqvist.blogg.se/
Postat av: Emelie

Finbilden :D

2009-12-22 @ 19:46:59
URL: http://imgoingemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0