Det sjunker

Det är verkligen häftigt när man tänker på, att det är en liten person i magen. Just nu en helt okänd liten person med ett ansikte vi inte sett. Allt vi vet om den här lilla är att den endligt barnmorskan mår bra. Vi vet inte vad det är för kön eller vem den är lik. Det är lite häftigt. Jag satt och tänkte på det nu.

Den här veckan har verkligen slitit på mig känner jag, jag har varit svullen i fötter och ben nästan hela dagarna. Jag har varit dödstrött när jag kommit hem och ja verkligen slut. Det känns underbart skönt att det är fredag så att jag hinner vila upp mig lite inför ennu en vecka,.

Idag började vi med Engelska B, gick igenom lite gramatik sen skulle vi läsa en novell. Den var skitlång och jag mådde jätte illa så jag orkade inte läsa. Lektionen efter blev det psykiatri/utvecklingsströring och lektion för ettorn. Tror det gick bra iaf. Efter lunch fortsatte Psykiatri/utvecklingsstörning. Då fick vi måla och sen slutade vi så det var chill. (:(:

Efter en veckas skolgång ( som i vanliga fall inte alls är ansträngande på det här sättet ) så har magen sjunkit hur mycket som hellst nu på kvällen. Kände och känner fortfarande hur det trycker på. Inte på ett sätt som förr. Magen är verkligen långt ner. Tänk om den kommer snart ^^  men som sagt känner ju inget annat. Lite konsigt ;D
Imorgon kommer iaf hjördis med vagnen. Längtar efter att se den, dom sa att den var sjukt fin :D en emma-ljunga tror jag inga-lill sa men jag är inte säker. Imorgon ska jag och Pierre också packa BB väskan. Vi är så sjukt sega. Dagarna går och ja vi bara glömmer bort det hela tiden. Det slutar väll med att vi stresspackar i sista sek.

Nu blir det nog inte så mycket mer för mig ikväll. Kolla lite bloggar innan jag lägger mig kanske. Är sjukt trött., och tv kan jag inte kolla på för jag blir aldeles killig i benen. Sitter inte alls skönt så jag kan inte koncentrera mig. Synd, för pierre lägger sig så sent. Och jag vill ju lägga mig med honom.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0