Tisdag utepå.

Vaknade i morse vid halv 11 när Linnea ringde. Hon frågade om hon fick komma. (:(: Jag och Pierre låg fortfarande i sängen och jäste när hon kom en stund senare. Vi satt och pratade innan vi gick vidare till Emelie. Där drack vi kaffe, ( jag te och varma koppen ) och hjälptes åt att pilla lite med Emelies nys lägenhet. :):) Det är roligt när man ser resultat tycker jag. Linnea började må illa efter ett tag, så jag satte mig inne i vardagsrummet ett tag. Kollade lite på datan.

Typ halv 3 åkte vi, Jag Fredrika Linnea och Emelie ner på dollar och skulle köpa glödlampor. Blev lite annat med också, som block till skolstarten och sminkservetter. Därefter åkte vi till biblan. Emelie och Fredrika skulle pilla med en just då överraskning till mig och Pierre ^^ Jag och Linnea satt och myste i bilen när dom var inne.

När vi var klar åkte vi tillbaka till Emelie och Erik. Drack lite mer kaffe och satt och prata. Pierre kom en snabbis så vi fick öppna våran förlovningspresent. Det var en varsin ram med söta texter i. Verkligen jätte fin present . Klockan började bli runt 18.00 så Emelie skrev en matlista sen följde vi med och storhandlade mat. Det är alltid mysigt tycker jag ;D.

Innan vi åkte hem körde vi förbi hos Emelies mamma på Rehn. Dom skulle hämta bilder från datan där och hjälpa till med nå grejjs. Emelies Mamma Anna visade en skit rolig bok. Svårt att beskriva vad det var riktigt men jag har inte skrattat så mycket på länge ;D.


När klockan var typ 20.00 kom jag hem igen. Älsklings Pierre hjälpte mig att färga klart mitt hår. Uppskattar verkligen hjälpen då det är svårt att göra det själv. Resten av kvällen har bara varit chill. Förutom att jag har ap ont i ryggen. Det börjar bli / är lite smått otympligt mot slutet av dagen att bära kulan. Men faktiskt så trivs jag bättre än någonsin med magen. (:

Nu blir det nog att lägga sig och vila. Kramas med Pierre kanske? mhh låter skönt.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0