Sista sommarlovsdagen ever.

När vi hade varit hos barnmorskan gick jag och Pierre ner på stan och fikade med Linnea och Emelie. Blev lite strul sådär innan vi kom ut men det gick.. Sen kom Inga-lill och hämtade oss. Maten var nästan klar. Så vi hann inte gå. ( det tar sånn tid för mig att lunka även om jag själv tycker jag är rask ;D ). Hon hade lagat skit god fisksoppa. Hur gott som hellst.

Pierre är väll rolig han. I går tyckte han att jag har varit ute på för mycket och inte umgåtts nå med honom. ( Det är svårt det där när man är sambo ^^ har inte kommit i balans riktigt än. Det känns ju som om att man umgås hela tiden ibland, men så är det ju inte för att man bor i hop. ) Iaf så bestämde vi att vi skulle bara mysa i dag och kolla på film och raka hans hår lix. Men nu är det han som är ute på efter några timmar poker på nätet.

Så jag sitter iaf här., tills han kommer hem hade jag tänkt. Stressar iaf inte. Skriver lite på packlistan till BB. Ser över vad som behövs ha med. (:(: Hade tänkt packa den när hjärtis kommer hem. Kanske är lite tidigt vad vet jag? Men det är skönt att påbörja det iaf. Ska väll plocka lite här på rummet också,. det blir apstökigt påengång. :O

Och i morgon är det första skoldagen. Det ska faktiskt bli kul. Börjar klockan 14.00 tydligen. Det är ganska värdelöst men endå skönt :p 3:an . Sista året. Min sista sommarlovs dag i dag om jag klarar 3:dje ring. Ganska overkligt. För nästa sommar om allt går som det går är jag arbetslös. Och sen ifall jag blir ledig på sommaren. Då har jag semester. Och då har jag antagligen fått kämpa för att få den också :O

PUSS

Kommentarer
Postat av: Maria

Jodå de känns bättre nu, ne jag fick aldrig något svar på vad de va som orsaka, den lille ville väl bara ut ändå eftersom inge annat va fel :P

2009-08-20 @ 18:22:33
URL: http://mariadehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0