Sista dagen

Idag är det sista dagen som vi blir ensamma hemma i huset för i morgon kommer alla hem igen. Dom har varit på storsjö yran men vi stannade hemma (: Jag och Pierre har varit skit duktiga och lagat mat och städat lite. Hållt det fräsht.

Idag blir det också lite att göra för en gångs skull. Nu är klockan typ 12, vi sitter och väntar på att Emelie ska höra av sig så att vi kan åka iväg. Vi ska åka runt och köpa grejjer som behövs till Emelie och Eriks nya lägenhet. Typ glödlampor och sånt som man bara måste ha. Tänkte att det kunde vara kul att ut och åka lite och kolla. Sen vid typ halv 3 ska vi till familjecenter på föräldrautbildning. Det blir andra kursen idag. Hoppas den blir bättre än den förra. Förra gången var bara pinsam och ansträngd. Denna gången ska vi sitta i grupper och prata. Så jag hoppas det är någon som vågar säga något, annars sjunker jag igenom backen HAh  ;p Ska prata om smärtlindring och pappans roll i dag också föresten. Om jag hörde rätt.

Efter träffen ska vi köpa lite bensin till gräsklipparen och sen dra oss tillbaka till Lyan. Pierre ska utföra fysiskt arbete genom att klippa gräsmattan och sen ska vi laga köttfärssås och spaghetti. :D:D

Men nu så ska jag leta efter min hårtork och platt tång, sminka mig och äta något annat än godis till frukost.
Skriver väll senare om hur det gick på träffen.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Pernilla

h&m ;)



Kram

2009-08-03 @ 12:56:18
URL: http://korkbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0