Sista dagen på vecka 36

Det känns i kroppen att det börjar närma sig nu. Jag sover sämst genom att jag läre upp och kissa hur många gånger som hellst per natt. Skolan har börjat så nu har jag något krävande att göra på dagarna. Det är faktiskt en omställning annars också att gå i skolan efter ett sommarlov. Men som höggravid är det en annan sak. Satt redan vid 10 i morse på svenskan och dagdrömde om min säng. Om hur skönt det skulle vara att få krypa ner och somna ^^. Fötter och ben tar också stryk av allt promenerande mellan lektionerna i skolan. Det spänner och har sig, så när jag och Pierre vandrar hem efter skolan har jag fetaste sendraget under högerfot. Det är ju hur skönt som hellst ;)

Pratade med 2 av 4 lärare i går. På dom lät förslaget ok så det känns lite lättare nu, det där med att gå 4 dagar i skolan. Hoppas bara att dom andra 2 lärarna är lika positiva. Då skulle jag gilla läget. Fasst det läre jag väll göra vilken som? Får se på torsdag. Sen ska jag väll tala om det för Nina och se hur hon säger. Men det är ju som sagt bara planer. Planer som ändras om det inte känns bra. (:(:

Idag är det 28 dagar kvar till BF. Nu börjar lixom the final count down (: det är mindre än en månad. I morgon går vi in i vecka 37. och det är så knäppt. Jag mår för bra för att vara så långt gången ;D. Jag hade min bild i huvudet om hur en graviditet skulle vara, och det var inte alls såhär. Men jag klagar verkligen inte över att jag hade fel.
Men som sagt, det känns i kroppen. Jag är trött och har obekväm värk i ryggen. Men i huvudet känns det verkligen inte som att det bara är någon vecka kvar,.

90% av graviditen har gått nu.

BTW - tack mamma för vetekudden, <3

PUSS


Kommentarer
Postat av: Pierre

I love you! :)

2009-08-27 @ 20:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0