Mysfredag hos mamma.

Blev så sent och jobbigt i går så jag skriver lite i dag ist.

I går i skolan visade vi en ltien grupp med 1:or runt på torsberg. En bra grupp tyckte jag då ;D. Sen satt vi och pratade lite om praktiken och så. Träffade hjärtis innan han skulle åka hem. Han mådde inte alls bra, :/ vi gick och åt lite i matsalen typ halv 12 eller nå. Maten smakade peppar. HUR GOTT SOM HELLST. inte -.- iaf, efter lunchen hade vi introduktion på kursen Psykiatri/Utvecklingsströrning. Fick sluta 1. En timmet tidigare än vad som var sagt. Då följde jag med Emelie på stan en snabbis. Hon skulle kolla på springbyxa (:(: Hon skjutsade tillbaka mig till skolan till klockan 14.00 för jag hade bestämt möte med Nina och Mamma.

Mötet gick väll sådär. Jag hade trott att det skulle gå skit bra att plugga hemma och så, men hon fick det att låta som att bestiga mount everest i högklackat .Iaf nästan så. Men allt är inte riktigt klart ennu heller. Nästa vecka när jag träffar mina lärare och dom nya lärarna så ska jag prata med dom och se vad dom säger. Ju färre timmar jag kan vara hemmifrån på dagen desto bättre. (::(: Resten är hemligt.

Pratade också med mamma innan vi skiljdes innan maten. Hon berättade att min farfar hade avlidit i cancer. Jag har aldrig träffat honom och det var lite krångel åt det hållet, men jag fick se bilder på honom i går för första gången. Så nu vet jag vart jag har fått utseende ifrån. Skit kul ;p

Iaf på kvällen så var det ju kräftskiva hemma hos Mamma. Det var många ur familjen där och så, mamma hade lagat köttfärspaj som är så jävla god. Synd att jag blir mätt så fort :o , satt och myste där tills ungefär 20.30 då vi åkte med Rebecca och Kalle hemmåt granberg.

Kvällen avslutades med Film för mig och Pierre. Fick också med mig hembakade bullar, köttfärspaj, hembakat rosenbröd och honung hem hit igen. Då blev jag glad ^^

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0