Måndag kväll

Måste ju berätta lite om hur det gick i dag. Det gick faktiskt skapligt bra på föräldrautbildningen. Dock lät det som att det gått bättre för grabbarna. Där hade tydligen ALLA vågat prata och säga något; i tjejgruppen var det jag och en till som pratade och alla andra skrattade när det var roligt. Men jag tyckte det var ok endå. Inte någon pinsamt äcklig tystnad denna gång iaf. (:(:

Efter träffen. Typ vid halv 5 satte jag och Pierre oss utanför Torsberg och pratade och väntade på att Rebecca, Pierres syster skulle komma och hämta oss. Hon åkte från segersta så vi skulle möta henne på JET macken för att tanka. Snällt av henne att skjutsa oss :):). När vi kom tillbaka hit blev det typ att Pierre klöpp gräsmattan. Var skit långt innan eftersom gräsklipparen varit trasig.

När han var klar, och efter jag åkt med Ellinor och Jossan ner på stan och kollat pengarna. Ringde vi till Takeoff och beställde 2 Pizzor på hemkörning. Pierre var trött på att laga köttfärs sås och jag var inte sugen på det så. Vi tyckte att vi kunde unna oss. Dom var sktiseg på hemkörningen så Linnea hann komma innan pizzabilen. Inte för att hon är seg eller så men vi beställde Pizzan innan hon sa att hon skulle komma.

Eh, sen chillade vi typ bara uppe. Pratade och sånt innan Linnea skulle åka och handla och sedan kila vidare till ren. Hade tänkt följa men det blev så sent att cykla hem.

Föresten ringde Pierres pappa idag från göteborg och sa att han tänkte komma förbi här i morgon. Ska verkligen bli  kul att träffa honom då jag inte har gjrot det förr. ;p

Känner mig lite duktig också, har till och med städat innan jag satte mig här. Blir lika förvånad varje gång jag får ett sånt ryck. Skriver i morgon bitti för nu är det kväller^^

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0