Fredag och Gävle

Nu snart bär det av till Gävle. Pojkvän är där hos tandläkaren, han åkte för en timme sen så han borde precis ha kommit fram nu., Jag ska åka med Patrik och Rebecka. Kolla lite i stan med dom tills Pierre är klar. Hoppas det går bra för honom. Vem vet, han kanske har räls när han kommer tillbaka.

Inatt blev det iaf inte mycket sova alls. Pierres pappa skulle åka med tåget tillbaka till Göteborg kl. 04.00 i natt. Jag lyckades väll somna innan men vaknade kl. 03.10. Efter att han åkt hem skulle vi försöka sova lite eftersom Pierre skulle upp kl.07.00. Pierre somnade tillslut typ 05.15 av att jag killade honom på ryggen. Själv hade jag äcklig halsbränna IGEN. så jag somnade mycket senare. Klev upp 07.40. åt paj till frukost i dag igen. Fasst i dag var det rabarber.
Sen typ från 08.00 har jag sminkat mig lite och klätt mig.

Är sjukt trött i hela kroppen iaf. As jobbigt. Och halsbrännan håller i sig stadigt. Ska på apoteket idag. Fick ett tips om bra grejjer man kan ta när man är gravid. :D:D inga fler sömnlösa nätter pga halsbränna hoppas jag.
Sen i kväll när jag kommer hem blir det till att handla mat och sen vidare till Lottefors där Jossan har klassmys. Grillning och sånt. Ska dit om jag inte kommer hem allt för sent från Gävle.

Men nu ska jag dricka upp min nyponsoppa och åka iväg strax. Skriver kanske i kväll/natt och jag orkar. Jag är ju trött (:(:


PUSS


Kommentarer
Postat av: emelie

äntgligen så har man ett litet internet också, dock ingen data men jag snor åt mig eriks så fort han är borta ;D nu får du ta och komma hem från gefle :)

2009-08-07 @ 14:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0