Första dagen i 3:an

Ja idag började ju skolan, känns lite konstigt att gå i 3:an och vara äldst på skolan (:(: och sen att jag och Pierre går på samma skola är också lite kul sådär ;D. Klev upp med Pierre i morse. Klockan 07.00 Helt onödigt för mig men jag vela ju vara vaken när han åkte. Kunde inte somna om så jag gick upp och åt lite. Blev laxmacka ^^ sen när han hade dragit till skolan , ett tag efter gick jag ner och sov några timmar till.

Klockan halv tolv typ kom patrik och rebecka, dom hade med sig presenter till alla från turkiet ^^, dom hade precis kommit hem. Fick skit fina trosor (:(: Pratade lite med dom sen började jag göra mig kalr för dagen. Vid halv 1 kom Ellinor, Jossan och Linda hit innan vi skulle till skolan. Åkte och hämtade Jossans skor på drive in på max ;D hon hade glömt dom där igår kväll haha.
 
Själva skoldagen var väll en halvtimme max. Och då hade vi hunnit vara i aulan också. Det var kul att träffa alla igen. Efter skolan följde jag med Wezlan och Linnea när dom skulle äta. Åkte hem och åt senare ist. ((: Sen resten av kvällen har bara varit mör. Det känns som att jag har kört världens work out pass. Så slut är jag i kroppen. Men samtidigt rastlös.

Imorgon i skolan ska vi tydligen visa 1:orna runt på torsberg. Visa vart skolsyster är och vart lite sånna saker håller hus,. blir en kortis dag. Och klockan 14.00 har jag och mamma bestämt möte med Nina. Ska prata om hur det blir med hemma plugget i höst. Hoppas det går bra. Sen senare på kvällen är jag och Pierre hembjuden på kräftskiva hos mamma. Har längtat hela veckan. Är verkligen hungrig på kräfta nu ^^ . Hoppas på en massa mys.

Upptaderar väll om det imorgon kväll antar jag.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0